Alla inlägg under september 2019

Av anonym anonym - 14 september 2019 23:14

sov gott i natt och riktigt skönt också gjorde jag.

hade en rolig kväll igår  dock lägger jag inte ut namnet på pojkvännen eller det han lagt ut på youtube det är för all respekt också så klart.

men såg i går kväll att han hade youtube kanal också var mite oväntat med inlägg från 1-2 år sen.

och jag måste säga att mitt ❤️ smälte när jag såg honom  har inte sett en sån så snygg så himla söt härligt sexig kille sen 2012 efter att sambon dog och då menar jag på riktigt och ingenting som jag skämtar om eller både med glas ögon och utan glasögon  och har nu fått en mer bättre bild av honom  och positiv bild  även om jag är dock lite avvaktande också så klart.

och med det jobb som han har också och där han befinner sig som gör mig en aning orolig så klart  med att hoppas att han över lever 5 personer har visst nu  mist livet men självklart så har jag lite extra tankar.

sov gott i natt och riktigt skönt också gjorde jag

hade en rolig kväll igår  dock lägger jag inte ut namnet på pojkvännen eller det han lagt ut på youtube det är för all respekt också så klart.

men såg i går kväll att han hade youtube kanal också var mite oväntat med inlägg från 1-2 år sen.

och jag måste säga att mitt ❤️ smälte när jag såg honom  har inte sett en sån så snygg så himla söt härligt sexig kille sen 2012 efter att sambon dog och då menar jag på riktigt och ingenting som jag skämtar om eller både med glas ögon och utan glasögon  och har nu fått en mer bättre bild av honom  och positiv bild  även om jag är dock lite avvaktande också så klart.

och med det jobb som han har också och där han befinner sig som gör mig en aning orolig så klart  med att hoppas att han över lever 5 personer har visst nu  mist livet men självklart så har jag tanke till dom.

men nu till dagen så hosta och snuva ännu dock inte i form för att sitta bland folk kanske nyser  hostar mm sen bli sämre.

min mamma var ju skit sur för att jag valde att stanna hemma i stället.

men fick ytor städade som såg gräsliga ut också men blev städade så klart.

så hann städa halva för dagen.

kände av mensvärk kommande smygande så får se när den bruter ut gissar på nån av dom här dagarna .

annars bara myst med min lilla älskling hela kvällen eftersom mamma umgicks med grannen ett par timmar också så klart.

 

 

Av anonym anonym - 13 september 2019 22:58

en riktigt mys dag med lill trollet blev det.

mammsen väckte mig runt åtta tiden var det  .

åt frukost och sen gick till lill trollet också  och börja busa med honom kittla honom pussa lite på honom också med andra ord små reta  på roliga sätt så klart.

mamma o lill trollet gick till butiken och jag  provade att vaka amerikanska muffins .

så gjorde test exemplar av citron och sen choklad  .

eftersom hon som bor på tenneriffa kommer hit  och är en äkta godis råtta också.

har ingen större lust att baka nån tårta   eller men tänke på cucakes för det är ju också gott så  amerikanska muffins med frosting får bli bra som sagt.

men amerikanska muffins med frosting i så fall blir det har hitta 2 recept på amerikanska muffins så jag blev allt nyfiken på och eftersom vi får gäster hit så eller hon i från tenneriffa ett par dagar så tänkte jag laga på måndag dessa lägga i frysen och sen göra frostingen på tisdagen så att det är gjort.

 

Av anonym anonym - 13 september 2019 12:45

sov gott och hosta inte mycket på samna sätt som härom dagen och hade ju mer ont i halsen i går än vad jag har i dag.
så måste ju då betyda bättringsvägen i allafall typ smått ont i kroppen ännu jag har snuva smått snorig och hosta men inte som igår precis.
och mitt lilla troll mår bättre han också till och med snorig ännu men piggare och gladare men systersonen har åkt på förkylningen också nu.
får se hur det är under dagen i dag jag kommer nog bli inne i allafall nån dag till det känner jag så i form är jag ännu inte.

tog på mig ett par gummi hanskar och började baka amerikanska muffinsar som test.

vi får ju våran bekanta från tenneriffa hit  nästa vecka men känner jag har inte större must att baka tårtor för det som sagt.

Av anonym anonym - 12 september 2019 23:10

denna dag har jag kännt mig helt out som jag redan berättade i morse också .
känner mig inte direkt bättre eller ännu har druckit grymt mycket te och grymt mycket vatten också har jag.
har vart inne hela dagen också ingen energi för att gå ut .
och mitt lilla troll som skulle på dans kompaniet i dag det fick allt ta och ställla in också för han blev plötsligt kokhet när han låg på soffan och såg på tv och sov kanske nån timme svårt att säga hur länge.
men slumrade själv till också en stund tills att vaknade och flyttade in i mimmis säng.
har inte prata med älsklingen i dag men läst lite på nyheterna vad som har hänt.

 

Av anonym anonym - 12 september 2019 11:12

jag mår sämre än igår. halsen gör ont och känns i stämbanden så fort man hostar.
aptiten är ju direkt ingen höjdare eller jag får i mig mat men känner ingen större aptit.
och snorig så man blir knäpp.
vacker väder ute känns surt att man inte kan gå ut det här är dag 2 som jag är sjuk.
i morse kom mamma och sa att min lilla älskling hade blivit sjuk han också nu men är piggare än jag.
men jag mår åtminnstonde skit till 90 %.
fick skriva till älsklingen också och berätta .
han var lite rolig i går skulle hälsa till mitt lilla troll att han älskar honom sen tog det c:a 10 minuter så kom det ett mail där det stog att han älskade mig också.
fick mig och så små skratta .

Av anonym anonym - 11 september 2019 13:14

vaknade av att jag hade så ont i halsen  frös snuva.

mamma tog mitt lilla troll till förskolan .

ich jag har vart out nu hela dagen vet knappt vad man ska skriva  till och med.

soök farmor var här en sväng vet inte änns om man ska kalla henne farmor  eftersom umgås hellre med mamma och pratar hellre med henne.

för det märktes  själv satt man typ bara i ett hörn snörvlade hosta snöt sig så ungefär det  vad som hänt på dagen.

sen prata lite med älskligen också har jag  förklara om mun hemska förkylning som jag fått.

känns som man knappt kan andas vid vissa tillfällen också.

Av anonym anonym - 9 september 2019 22:12

ett par kranbilar som min son var väldigt fadcinerad av måste jag säga.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards