Alla inlägg under september 2021

Av anonym anonym - 23 september 2021 00:01

en bra dag vart lugn i stort sätt mamma gick till bastun och vi bestämde oss att ta in andra lasset på återvinningen sen efter det borde jag inte ha något mera eller i stort sätt.
underbart väder i dag inte kallt i allafall .
och sen svara på mailen och lovade silja att komma och betala i morgon så hoppas nu att man har på kortet något.
sen lagt in killen på mitt club one kort fixade jag också samtidugt.
och minis har vart lugn i dag närmare bara vart glad .
och i dag har vi haft sex var ett tag sen men när det inte är lika skönt med med kindom så har det gjort lite av tändnade i mina ögon att man ej får det .
sen hämta in växt huset som ska lägga
ner i förpackning o tas upp nästa år igen.

Av anonym anonym - 21 september 2021 23:47

i går och i dag har vi hållit på och rensa vårat kontors förråd kan man kalla det egentligen helt ärligt.
så från klockan 13:40 - 16:45 har vi rensa men fått bort väldigt mycket nu och sen saker som lagts ut på försäljning också så får se.

Av anonym anonym - 20 september 2021 23:45

i dag satte vi i gång att börja rensa i vårat källar utrymme som har tänkt att göras i många år nu också.
så efter allt slängandes i går och lagt ut annonser så då blev det avstjälpningsplatsen också med sönder slagna möbler mm.
och sen la vi ut annons på skrivnords hurtschar som snappades upp väldigt snabbt och sen någon gammal läslampa som visst vi fick bud på mer och met tills vi sa stopp och nån som vill ha den angående. ud.

Av anonym anonym - 20 september 2021 15:51

i dag kom sonens kompis i frpn förskolan över och häjsa på.
baka bullar med 2 omika sma av med choklad och den klassiska smaken med socker kanel.
sonens kompis hade en bra aptit.
och min lilleskrutt fick också lite saker.
vi satt o prata om våran tenneriffa resa .
annars bara tagit lugnt i dag annars.

Av anonym anonym - 19 september 2021 00:06

hade anfall i natt vakande med en hemsk huvudvärk och sen somnadeoch vaknade av att jag hade spottat ut kaffet .
började baka bullarna med kanel / socker och andra smaken är med choklad så att man har någon annan smak.
eftersom lilleman får hit en kompis hit i morgon och leka .
så klockan 10 skulle dom vara här i morgon som jag fatta det.
sen tog. jag och fixade mina gran nystan i dag resten blir i morgon lillens kompis har vart här.
städaren kommer på måndag så måste få bort små saker och tommare ytor på bordet lillens spjälsängen också.

Av anonym anonym - 17 september 2021 22:45

vakna åtta killen & minis var vakna och jag vaknade av nån konstig drömm.
pr frukost kollade på tv och gick ut kyligare i dag än tidigare dagar.
så dagen har vart bra tills klockan var runt
20:00 så då kom killen & gav mig skit
för att mina kryssningar är viktiga och betydelse fulla för mig & syrran så att vi får träffas så dom har här kryssningarna är mer att få träffa min andra del av familjen dör det har jag rätt till att få träffa .
och sen om tenneriffa också som är viktiga för mig
kalla min mamma för jävla kärring som jag tog illa vid mig av och sen anklagade som allt var mitt fej

Av anonym anonym - 16 september 2021 23:53

när vi gick ut i dag så då kände jag att nu har det blivit höst och det jag borde skaffa mig är då typ 2 par mjukis byxor och sen skor som är någolunda varma också .
men vill hitta mysbyxorna i helsingfors skor här hemma om stadium o intersport finns kvar som sagt.
i dag så var vi till h&m köpte en höst/vinter overall till minisen och sen en mössa till honom också.
hämtade trollet på skolan efter inköpen på hm och på polarn och pyret.
sen hem käka några karelska piroger sen följa med trollet till fotbollen och fy fan vad kallt det var att sitta där på bänken i kyliga vinden också.
och trollets farmor kom på besök också och kollade.
hörde bara att trollet hojtade till farmor sen jag trodde att han menade mig tills att jag att farmor hade kommit också.
men det jag gör är att jag bara längtar tillbaks till helsingfors och ska typ om ett par dagar kolla på en biljett till helsingfors igen och hoppas lite på att man kan få träffa syrran också så klart denna gång eftersom hon inte kunde denna gång som jag hade hoppas lite på att hon kunde .
jag blir lycklig av kryssningar och är super viktiga för mig också inget jag nekar blir lycklig och jag mår bra av dom också och behöver dom också som sagt.
få ha kvalitets tid med mig själv och sonen och killen så klart men speciellt för minisen så.
och sen få njuta en dag i finland.
väldigt viktigt åka dit o hitta nån julklapp till större sonen också.

Av anonym anonym - 16 september 2021 00:08

vakna innan halv åtta i morse var och käka frukost på fastlane .
sov gott vaknade inte änns av stoppet i mariehamn eller.
killen köpte såna trådlösa hörlurar som jag fick prova och efter det ändra inställning om dom och håller mig till dom vanliga som jag kör.
små reta killen med att säga kostymnisse och genast tror att jag var avundsjuk som jag inte ett dugg är efter ha testa på såna nu.
underbart väder var ut på däcket en stund också innan vi började packa ihop våra saker.
och sen hemma sen tog vi lugnt hämta lilltrollet på fridhemsplan också utan problem alls.
och prata med lillemans kompis pappa och bestämde att dom skulle komma över till oss tyckte lilltrollet.
annars bara en lugn kväll har det vart.

morgon bild från båten var detta finns inget underbarare än sjön helt och ron som jag får i kroppen också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards