Alla inlägg den 12 mars 2021

Av anonym anonym - 12 mars 2021 23:30

lilltrollet var ledig i dag i från förskolan och plus skit väder så det slutade med att vi var inne hela dagen.
så har i dag bara tagit lungt i stort sätt runt halv tre ringde älsklingen och var på väg hit så att lilltrollet var otåligt.
tyckte att det tog 100 år för honom att komma hit .

Av anonym anonym - 12 mars 2021 13:51

äntligen lyckats få tag på en babysitter.
eftersom killen tycker att man ska göra allt i sista sekund som då menar jag 23.6 ungefär. bebis saker ska man ha innan bebis är född också .
berättade då för pojkvännen att jag ska i morgon hämta en babysitter och trodde det vart ett ända skämt när han sa detta vilken års modell jag blev både arg sur nästa sårad helt ärlig.
när man pratar om års modell då har det med bilar att göra eller om man ska köpa en vagn till bebisen är det en annan sak.
jag vill inte ha andras människors bebis saker som nån känner som kan plötsligt begära tillbaka något.
klart att man vill ha nytt och inte andras saker.
jag förstår inte alls hur han tänker förutom ett väldigt snålt sätt i så fall.
med att bara få sakerna som sagt slippa betala i stället.
tyvärr men det köper inte jag.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards