Alla inlägg den 8 mars 2021

Av anonym anonym - 8 mars 2021 23:28

bebis höll mig vaken ett par gången men när jag satte i gång lite musik på svag nivå så funkade det bra att han lugnade ner sig tills att klockan var 07;15 c:a .
men klev upp och fick krampen i vaden igen och satte mig på sängkanten o massera höger vad som det mest kändes det meewe.
sa hejdå till h och lillenman va toan under tid när vi prata.
sen lagade jag gröt ordna kaffe så då händer der städerskan hade eller pågång in.
att jag somnade jag nästan vid köksbordet.
så hörde mamma om jag ville lägga mig en som jag somnade på soffan en stund.
så stannade i mesta det i soffa.
har annars bara lugn dag vart konstig i magen på eftermiddagen l och resten av kvällen tyvärr lös seg haft lite luft i magen som bara den.
och var v sjuk i kväll så utan personal till onsdag morgon.
så får man se om jag för nån sömn i natt eller om bebis håller mig vaken i natt .
i morgon ultraljud på mvc blir spännande se hur.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards