Alla inlägg den 16 mars 2021

Av anonym anonym - 16 mars 2021 15:45

somnade om efter att h hade gått och lilltrollet kom in till mig också sa att jag skulle kliva upp.
men sen min kära mamma som var på mig också om det ena till det andra.
vet att jag skulle ha hunnit lämna honom men inte via mamma så hon gick och lämna och jag lovade hämta honom också.
sen var det blod prov i dag som jag skulle gå på också som sagt.
och gjorde och sen efter det så ringde dom från familje enheten och hade lite frågor men har aldrig i mitt liv hört så idiotiska saker som detta.
om barnet var planerat om vi hade vart ihop länge jag och pojkvännen och hur det här med boendet såg ut och hur stort det var också, och sen frågor om lilltrollet också och farmor till honom etc etc.
om min mamma var pigg trots sin ålder mm.
det här var ju helt sjukt.
så det var ju bara att maila direkt till min nya förvaltare och plus mamma också som jag berättade detta för också.
annars så har vart trött halva dagen i dag också hölll på att somna på köksbordet när jag skulle hämta lilltrollet på förskolan men han var redan ute på gården när jag kom dit.
men en lugn kväll pratade lite med grannen som jag inte träffat nu på nån vecka.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards