Alla inlägg den 2 april 2024

Av anonym anonym - Tisdag 2 april 23:47

Sov gott minis vaknade samtidigt också.
Förskolan i dag och det blir nog bra också tror jag .
Med tanke på hur rastlös ham har varit dom här dagarna också till och med vändt upp och ner på halva huset om man säger så då.
Fint väder när man gick och det började smått blå.
Minis var lätt att göra men svårare att få hem också hitta minis mitt på gatan. Höll å på aff få pamlli

Av anonym anonym - Tisdag 2 april 23:17

En väldigt rastlös son hör måste jag ärligt säga.
Ringde upp större sonen och mamma där visa lite hur vädret var också där .
Vi gick till Ica maxi och handla in till normal först också sen till Ica maxi.
Minis kunde absolut inte sitta lungt varken i i soffan eller nått likande men det var kaos. J ty
Såg.
En lugn dag hade det
Sen hände det vsr ju att dom la ned dt och hoppas att galaxhopar mmm hy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards