Alla inlägg den 27 april 2024

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55

Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag.
Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också .
Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också.
Små kaos på morgonen också var men det är privata saker men försökte ta ett snack till med.
Vi bestämde oss att ta oss till Kungsträdgården i allafall till när mamma var tillbaks från maxi och sen att det skulle sluta regna också till och med.
Men det gick bra i allafall .
Gjorde en smink video ockdå men gjorde bara en bas inte med mascara och såna saker typ foundation och sen mascara åter fuktande kräm att ha på.
Så åkte tog inte lång stund innan minin sov Runt 12:00 och vaknade runt 14:45 på ett c:a.
Sen gick gubben på Max och jag besttatt få ut så var en med likadan. Vagn och körde på mig som störde mig.
Sen normal för att hämta en choklad bars plus
Körsbärs trädem på vänasts
Jätte frots vänstra sida.
Men högea nästa gång.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards