Alla inlägg den 28 april 2024

Av anonym anonym - Söndag 28 april 22:57

Jag sov gott minis sov gott också i natt var trött.vakande kl halv åtta ungefär sen efter det så då frukost min stora skulle på kalas i stan.
Vi gick ut en sväng eftersom mormor skulle följa med dit.
Upp till Fridhemsplan och efter detta hämta gåvorna på normal och köpte mina sista foundation i allafall blir det.
Så ska i morgon testa den i allafall .
Vädret vart till och från också i dag sol ena stunden regn andra stunden också.
Och märkte på hem vägen att runt minis högra öga var rött och såg det här typiska kladdet också vid ögat som att det inte räcker med att han hade detta förra månaden.
Efter normal butiken gick vi hem och min lilla stackare hans öga såg hemskt ut och verkar nu. Spridit sig också till andra ögat också gör det nog snart gissar jag .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards