Inlägg publicerade under kategorin Resor

Av anonym anonym - 5 november 2019 22:33

mitt lilla troll väckte mig på ett väldigt otrevligt sätt  måste jag säga men vill ju ha sin mamma upp.

så i dag bestämde vi oss för att gå till salt vatten poolerna trots mensen också , men tog på mig bara över delen på bikinin och hade shorts på mig också.

så det gick bra så kanske man kan bada sen nästa gång när man går dit har ingen aning som sagt.

så vi var där ett par timmar i dag och mitt lilla troll fick visa hur duktig han är på att bada också som han gjorde också.

så innan dess var in till ale-hop och köpte nu det sista bara balsam och dusch cremen kvar som ska införskaffas.

och så fick jag ett meddelande äntligen av min älskling också har verkligen känns konstigt att vara utan honom i 2-3 dagar nu helt ärligt men nu verkar han vara tillbaka har ju vart lite orolig för honom dom här dagarna samtidigt trots att jag inte har behövt men så har man ju det.

på kvälls kvisten så blev det middag hos våran bekanta och hon som har bott hos oss i en månad nu också.

det var nån sorts lax med stuvad dill potatis denna gång och potatisen var som att äta barnmat tyckte inte alls om detta över huvudtaget och laxen var galet torr inte alls god inte änns mitt troll tyckte om detta  så han ville inte eller ha detta.

men efterätten var i allafall helt okey var nån frukt keika med plommon äpple päron och glass så det var det ända och tomat salladen som var gott.

men erkänner att jag åt själv rätt lite men vad gör man när man inte tycker om så blir det nog så automatiskt tror jag .

men annars var middagen trevlig och grannarna från finland eller 2 av dom den 3.e är inte här. så dom var med på middagen också.

och när vi gick så kom världens ös regn störta ner så vi sprang nästan hela vägen och lill trollet gnällde också på regnet mm.

men kom snabbt hem i allafall och ska visst regna nu i 3 dagar sägs det eller vad som visades på väder leken.

så det typiska var ju att man inte tog med regn kläder eftersom man hade hela tiden hört hur fint väder det är här också.

Av anonym anonym - 4 november 2019 22:47

för min del blev det en riktigt sov morgon men kände väl att jag behövde detta också att bara få sova nån timme extra.

mitt lilla troll var han som väckte mig i morse men somnade bara om i stället.

men kom upp till slut i allafall käkade frukost och sen bestämde vi oss att gå till mercadonna för att handla sånt som behövdes plus att jag skulle göra sånt som jag behövde också .

som schampoo hårinpackning köpte jag mjölk men nästa blir då på hiper dino för där har dom dush creme också.

och balsam som jag behöver också.

nu är nästa stop på ale-hop som butiken heter och då ska jag köpa.

1 keps

1 vatten flaska (glas)

tofflor

ani stress böcker också ett gäng som är slut och vill nu ha mer av dom än bara 2 plus att man kan använda mig av till tårtbakningen också för att ha mönster också. och tusch pennor av olika varianter också som sagt.

så det är det som behövs

en lång klänning också om jag nu hittar den som jag vill nu vill ha men i vit.

och en likadan med i knä lång variant.

så det är det som behövs i allafall och ska köpas här också.

jo en väska också så jag inte behöver använda mig av min ikea kasse hela tiden.

så det är kommande planer också .

saknar älsklingen och prata med honom också så klart  och känns väldigt konstig  också.

men har maila honom så får man se när han hör av sig dock känner jag att börjar smått bli orolig också.

så klart han har verkligen blivit viktig för mig och kommer alldrig förlåta mig själv om det skulle hända honom något med tanke på det jobb som han har också. så jag hoppas verkligen att han snart hör av sig .

men i allafall denna natt sov jag gott vaknade till roligt en eller två gånger men efter det som en stock.

och annars haft en natt och dagen har vart lugn och skön också så klart.

och värken är mycket bättre nu efter att jag insåg att det var mensvärk som jag hade åkt på och sen hade ju mins bröst svullnat upp också så klart om det var en eller 2 dagar innan mensen kom som då hade  bestämde sig att komma på flyget eller bussen till/på tenneriffa och att få mensen när den kommer till resan är det asolut inget kul eftersom jag hade tänkt mig att bada också.

men något som jag verkligen önskar är att min älskling är här som sagt.

så nog skriva ett inlägg om honom hur vi träffades hur orolig man blir när man inte hör något av honom på en till två veckor också.

och oroligheten över om han lever eller inte också.

så men det jag absolut inte kommer att göra det är att inte lägga ut namnet på honom eller hans son eller .

dock kommer jag lägga ut en bild på en nattpatrull kanske ska ta och tänka på det i allafall så får man se.

men ett inlägg kommer slänga in som sagt.

men det som stog i mailet var då att lösa problemet dock vet jag inte dom det har med älsklinges saker att göra eller om det är något annat.

men om jag skriver mycket sen om honom är det för jag saknar honom väldigt mycket.

men men jo ett inlägg om denna resa hit som jag inte skrev så mycket om ska också sig ett eget inlägg också tänkte jag mig.

nog med detta som sagt .

pratade med sonens gudmor här en stund också som ringde mig också.

men ska upp nu och sätta en ansiktsmask i ansiktet inte min vanliga den här andra som man täcker för ansiktet med är det.

för känner att jag har fått för mycket sol i ansiktet och detta ska dämpa lite också hettan i ansiktet.

uppdaterar mer i morgon.

och då är från vårans bekanta som vi ska på middag till i morgon.

och hennes fantastiska utsikt som hon har från sin lägenhet som hon i från min rena dröm utsikt är detta helt ärligt.

upp datering kommer.

Av anonym anonym - 3 november 2019 22:50

vet egentligen inte vad man ska kalla denna dag i stort sätt helt ärligt från ångest panik attack i går och värk i kroppen så klarade jag den här resan som jag aldrig trodde att jag skulle klara eller förvånade mig verkligen helt ärligt  att jag klarade.

det gick bra och smidigt att ta tåget till fridhemsplam och sen tvärs över gatan övergångs stället mot rålisparken så ligger hållplatsen för flygbussarna och tog verkligen ingen lång stund att åka.

så blir det med flygbuss igen så blir det allt från fridhemsplan igen, det var ett stopp än och via ks också direkt till motor vögen och inga mer stopp än detta.

så snabbt och smidigt blev lite orolig vad som hade hänt med min resväska när jag hämta den för den låg så inpackad också längre bak men hittade både kabinväskan och resväskan för jag måste vara den ända som har snorkfröken på min väska också 😂 men sägs att det bästa man kan ha är då lite udda väska super nöjd med den också.

incheckningen var lurig eftersom det var alternativ man hade och jag trodde jag hade gjort fel och sökte hjälp.

och sen efter det så blev att lämna in väskan men det smidigt det också så klart.

genom kontrollen och som nu var väldigt trevliga också för en gångs skull inget pipande eller .

och gaten låg precis vid kontrollen så det var smidigt som sagt.

men jag märkte hur skakis jag allt var när jag gjorde en undersökning vid gaten hur jag skakade och sen också när jag skulle betala min drycker också som gick på 71 kronor så det ska jag skriva upp i min ekonomi bok i morgon när jag fått met reda på kläder och saker.

dock blev jag smått irriterad när vi klev in i planet för att jag gick in på fel sida och så dirigerade värdinnorna för det skulle gå snabbare också.

men vad händer placerar mig och ett par andra på fel plats också.

men till slut löste det sig i allafall men vi var 5 minuter försenad också tyvärr.

och sen skulle vi vara en kvart tidigare men blev lite försenade i stället.

men bleb

blev tvungen direkt och fråga vart bussen jag skulle med gå någonstans också.

som löste sig så set var jag och så en till som klev ombord.

så vilken resa man har gjort helt ärligt .

men är otroligt stolt över mig själv också är jag trodde aldrig i mitt liv skulle hända eller inträffa som sagt.men visst buss resan tog sin tid som sagt men gick bra också ställen man fick se som man inte  sett tidigare som man fick se.

så mötte min skrutt och mamma mig utan för hotellet också hjälpte att checka in mig.

tog en snabb dusch sen natta min skrutt också  märkte att jag hade fått en kraftig mens nu när jag skulle duscha så nu blir promenader om dagarna och avvakta med badandet också men ska väl funka.

till det har blir bättre.

åt lite morots pure också som mammsen hade lagat också som var hur god som helst och nu i lobbyn dricka min cola zero som jag köpte på arlanda.

sen saknar jag min älskling också väldigt myckey också han följde med nån av comnendanterna på nån resa också, och jag mailade honom om att jag är här nu på tenneriffa också så plus berättade lite annat också som kändes viktigt också så får se när han svarar.

men nu säger jag tack och god natt här i från värmen och kommer att sova gott också

Av anonym anonym - 17 januari 2019 22:00

Sista dagen i går här på tenneriffa och middagen igår hos våran bekanta där också.
Och ur gråa moln och regn när som helst också så klart.
Men kom hem och jag satte i färglägga i antistress boken också en stund gjorde om i resväskan lite också.
Och sen på kvällen kom ett rejält ösregn också mysigt.
Men i dag kom man upp halv sju och trodde att jag skulle dö men allt gick bra ändå tur var.
Hämtades halv åtta och sen en till tjej också på ett annat hotell .
Sen meddelade han att kommer köra en annan väg här till flygplatsen också för att slippa morgon köer/trafik och det blev rena mardrömsresan också upp i bergen och kringel kroks vägar så det slutade med att älsklingen blev åksjuk och kräktes också så klart.
Mammsen illamående också så klart vet hur det blev med hon som satt bak i bilen men jag klarade mig .
Tog lite bilder också från hemska bil färden kunde ej motstå plus bild på la gomera också så klart roligt och se var det också . :-)
Men sen kom vi äntligen till flygplatsen hann typ checka in och sen köpa 3 mackor och vatten och sen till gaten och transport bussen också så klart.
Tror det var första transporten till flyget också men gick bra och det första man såg utvändig var smurfarna och sen fotspår i kabinen.
Flygresan till Bryssel var så där bråkig inte ville sitta still eller nånting .
Men sen med Nicke nyfiken så gick det bra också så klart och ända till Bryssel för att byta plan.
Och hann gå på wc.n och sen äta och sen till gaten till Bromma.
Och själv klart bråka igen bita mig armen så jag sa att byter plats så blev det tyst också .
Eftersom han somnade sen efter att sa att han inte får bita skrika .
Då somna han tur var och fick ta hjälp av personalen för att få ut vårat bagage och in till hallen för hämta bagaget på bandet våra 3 väskor var dom sista o så stanna bandet.
Gillar inte Bromma flygplats tyvärr inga fatet alls eller nånting .
Men sen hämta min farbror oss och skjutsa hem oss tog ungefär 15-20 min.
Mitt hade vaknat och ville leka en stund jag ringde kompisen o sa att nu var vi hemma och berättade om resan o hur den hade gått.
Sen gick jag och la mig.

Och la gomera man ser på sista bilden .
Då förstår man hur nära tenneriffa o la gomera är. :-)

Av anonym anonym - 17 januari 2019 00:05

Sov gott i natt och speciellt när man inte har behövt ha på trosblöjorna nu denna natt.
Men i dag blev det att packa i stort klart allting också.
Så vad man gjorde efter frukosten än att slänga på sig kläderna först och sen jaga mitt lilla troll också för att få på sig kläderna också.
Så fixade resväskan som nr 1 och sen där efter kabinväskan eftersom jag känner mig så osäker om jag ska lämna den i bagaget eller inte om den ska med i kabinen blir att fundera tills vidare.
Men vi packade och klädde på oss och gick ut på en promenad ner till hamnen och åt lunch där en sista dagen i dag och efter detta så blev det att ordna en till resväska ändå och vi hittade en jätte fin kabinväska och mitt lilla troll ville ha en annan väska så han var arg en stund också.
Men han var duktig på att släpa den med långa handtaget och inte inte förkorta denna .
Och sen hem mammsen ville forsätta med packningen så då valde jag och lilleman att se mr bean och så somnade jag en stund men behövligt .
Och sen sista middagen hos våran bekanta i dag när vi lämnade det vi låna här under tiden här.

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.