Inlägg publicerade under kategorin gravid 2020/2021

Av anonym anonym - 27 april 2021 01:14

har sovit gott och bra dom här nätterna men vädret har allt vart skit tyvärr ett väldigt kombo av väder också.
ett avslut på fredag av den här bitchen som nu försöker kränka mig utom ordentligt efter det vidrigs samtalet med henne beklagar att jag säger så som jag annars alldrig gör men efter det här så känns det inte ok alls nånstans.
exempel att man ska låta sitt barn gråta säger bara inte en chans att det skulle fall mig in att göra och att det är min blivande sambo som ska sköta allt i stället och om bebisen får kolik då och måste läggas i vagnen en stund o ta en promenad runt kvarteret är det okey då att lämna mig som kan få anfall under tiden.
att t. w = förvaltaren bli hotad om hon inte får som hon vill känns som att det ligger en massa lögner bakom detta.
känner på mig det som sagt som sagt.
får se vad mer för krapp som kommer fram än detta.
fick prata i telefon med henne och det hon gjorde det var att såra så mycket o fick
mig att känna mig kränkt att jag inte vill säga ett ända ord mer till henne mer efter detta som sagt .
så började fredagen för mig och sen på lördag hade vi pojkvännen och jag en lång diskussion om detta också med morsan som hade fått höra att hon skyllde på mig om en massa saner som inte stämnde jag alls eller att jag skulle ha sagt som jag inte hade.
är väldigt upprörd över detta.
annars lugn helg har det vart som sagt och känt helt lugn för det mesta dels bebis lugnt .
har varit annars lugm helt.

Av anonym anonym - 15 april 2021 23:00

sov gott trots städbillar som höll på att jag ytterligare att fara fram o tillbaks.
och sen började jag planera älsklingens tårta också.
och vilka färger mm och smaker som skulle på fyllningen.
vaniljbotten
fyllningen består av
kvarg med hallon,blåbär
schakbil röd/svart/vitt flak
fyllda med jordgubbar delade.
så hoppas den böir god nu då.
var och handla hem produkterna så kom rtt sms om att förskolan hålls stängd i morgon, och när man hade handla klart så ringde mammsen o fråga om jag kunde hämta hem lilltrollet från färskolan som fröknarna ville.
så passade på o göra detta när man ändå var i närheten där.
annars bara tårtan jag förberett på typ hela dagen och sätta ihop i moegon har jag tänkt mig.

Av anonym anonym - 31 mars 2021 10:45

lillen harblev dålig i dag så blev att hämta honom vid halv tolv nysningar o hosta .
och jag gick till mvc runt ett tiden och gjorde tester kiss test för att veta hur äggvite protein var sen för socker o järn måste blivit bättre sen sist eftersom hon sa inget om det.
skit väder hela dagen så slapp dag hela dagen i dag blev det.
på kvällen började nosen rinna ordenligt pollen allergi som sagt.

Av anonym anonym - 28 mars 2021 23:45

vakande inte på världens trevligaste sätt av mig mitt lilltroll som ville att jags skulle rita en pyramid till honom.
den första jag blev för liten enligt honom så blev att rita en ny åt han.
och på sen på den nya pyramiden så blev nått annat galet som var fel .
fick en liten lätt smocka bara det inte så som han ville.
men ingenting gjorde ont på mig eller.
sen kök spela plockepinn en stund med pojkvännen o lilleman och sen upp till
fridhemsplan och apoteket som jag hade ärende tiil.
annars så var det hemma resten av dagen när leka m d trollet mm.

Av anonym anonym - 22 mars 2021 22:45

det blev ingenting annat än en slapp dag efter att man hade lämna lillen på förskolan .
underbart väder någolunda varmt också men väldigt seg.
tog mig en promenad till marieberg och bankomaten där bland annat för att mamma skulle få sina pengar för räkningen plus se hur mycket jag allt hade kvar också .
och det var mycket förvånade mig verkligen jag hade på kortet.
så bestämde mig för att köpa det sista i morgon för denna månad och sen bara spara resten av pengarna vare sig var det nu blir för summa efter inköpet som sagt.
men ska sparas nu i allafall mer om en panik situationen skulle hända.
bebisen måste ha haft ett väldigt gymm pass var mellan tiderna 15.30 - 17:00 och sen var det mellan 20:00 -23:00 men jämna mellanrum.
och lilltrollet frågade ut mig hela tiden om hur det kändes och om han fick sjunga till bebisen bä bä vita lamm ville han sjunga.
som han absolut får göra.
och om bebis skulle komma ut i dag .
och den här dinglisen köpte jag o lilltrollet tillsammans i helgen.

och äntligen har dom nu börja fixa på gården på andra sidan.

Av anonym anonym - 19 mars 2021 23:45

tankarna bara snurrar ordenligt känner oro.
bebis känner av detta , precis som pga soc jävlarna.
hörde om detta efter att jag hade lämna lilltrollet på förskolan.
för det här med soc jävlarna och den som anmälde helt i onödan och man måste dra massan människor för att intyga saker så lågt.
och drygt av dessa jävlar.

såna som dom borde inte alls få existrera helt ärligt med. att försöka förstöra andras människors liv och som hon gjorde ålders kränka pe äldre personer som dom gjorde med mamma det är ju anmälningsbart som sagt.

bröt fullständigt ihop när jag pratade med pojkvännen och berättade om min ångest om detta också orolighet för jag tar dessa på allvar jämnfört med pojkvänne. 

Av anonym anonym - 18 mars 2021 23:45

var trött på morgonen och kom upp halv nio käkade frukosten och gick med lilleman till förskolan försökte vara lite snabbare än så att han kom i tid.
underbart väder i dag har det vart och när jag kom hem en kopp kaffe och sen blev det plantering så att det var gjort och klart också.
och efter det höll på att slockna på köksbordet kom rena hagelskuren som höll på ungefär en halv timme.
men då var all över när jag gick och hämtade lilltrollet snuvan som jag har och kyligt ute också.
sonens gudmor ringde upp mig också kolla läget bara och sms lite med sonens farmor också.

Av anonym anonym - 17 mars 2021 23:45

hämtade samtidigt den här väskan från libero och tyvärr var inte ett dugg snygg i mina ögon.
men beställde den enkom bara för rabatt koderna och sen också proverna.
den här libresses intimtvål och 1-2 blöjorna.
så man kan använda det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards