Alla inlägg under juni 2018

Av anonym anonym - 27 juni 2018 22:15

I morse när jag vakande hade jag grymt ont eller närmare det kändes när man satte foten i vissa ställningar så att man vakande .
Och svettig också hade väldigt varmt inne hos men container är container som sagt.?
Så med långsam takt ner till stranden med lilla älsklingen .
Jag var väldigt nervös om han skulle ut på djupt vatten eftersom jag inte kan vara så snabb av mig som jag annars är.
Så tagit Lungt i dag har jag annars gjort hitta lite saker till mitt projekt mm.
Sparade bilder men eftersom jag inte ännu har laga dessa så vill jag inte lägga ut dom för utom mina egna bilder som jag då har tagit.

Av anonym anonym - 26 juni 2018 23:22

  Här är dagens köp en palette till bakningen för att få ett jämnare botten till det hela.

och sen också sprits påsar får se vad det är för påsar i allafall om dom är användbara eller inte det visar sig aldrig testa dessa sprits påsar eller.

Av anonym anonym - 26 juni 2018 23:19

      Kommer dock planter 2 till av dom här vita blommorna tänkte jag mig så det matchar med det gröna växterna utan för pallkragen också.

 

Av anonym anonym - 26 juni 2018 22:54

vakande halv nio i dag åt frukosten och sen gjorde vi upp att åka till nummela i dag.

Införskaffa blommor också.

Så en sväng till hongkong blev det efter frukosten ,så åkte vi.

Jag hittade lite saker inom bakning som jag ville ha också så hellre för mycket än för lite om man säger så på det sättet också.

Men hittade en palett för tårtbakningen bland annat och sen också spritspåsar.

Men sen kunde man köpa löst också en massa såna här tyllar till sprits påsar .

Så om det är fortfarande rea när man är dit nästa gång så då ska jag köpa lite av det och annat som lockade mig också på klart.

men eftersom man har fjant till förvaltare som tror det är ok att inte se till att man har pengar till saker borde ju vara anmälningsbart helt ärligt.

Lovade syrran att jag kommer anmäla detta om det händer igen.

Jobbigt att man måste låna av mamma för att få det man vill ha och lite fånigt samtidigt.

Så är ganska störd på fjanten också måste jag på riktigt säga att jag är.

Hemma sen så planterade jag dessa blommor som jag fick av mammsen behövde bara välja dom jag ville ha hittade dom matchande färgerna  på det som jag ville ha.

så först ramlade mitt lilla   och inte nog med detta så gjorde han krokben på mig så jag trampade snett och har en rejäl svulland vid höger vrist.

och har ont också så klart närmare lite känsligt kan man väl säga när det ömmar där.

Sen prata med sonens gudmor också har jag gjort i dag också  via video samtal kändes riktigt gott också måste jag säga saknar henne mycket också.

Sen bastu bad som sista prick på dagen med tvätta hårtet också.

Kände att det behövdes plus att man hellre ett fräsht hår på båten än att det ska se eländigt ut också.

 

 

 

Av anonym anonym - 25 juni 2018 23:09

        Detta är min nya resväska är grymt nöjd med denna trots att den var lite dyrare än vad jag trodde måste jag säga att den var.

Men nu har jag min drömmväska i allafall och väldigt nöjd med också.

Bara för att jag visar denna så har inget med reklam att göra bara visa hur den ser ut och hur nöjd jag är med denna.

Fanns i blå också men tyckte att den blåa färgen var lite för mörkt hade den vart mer ljusare så hade jag nog köpt denna men kan tänka mig vilken beslut ångest det skulle ha varit då.

Av anonym anonym - 25 juni 2018 22:41

Vakande av att min lilla   väckte mig med att börja tända min läslampa som jag inte var så väldigt glad över precis eller.

Men till slut så gick det bra i allafall självklart också.

Fick sen reda på att hustomten var på väg hit för att han skulle komma med till det sättet som fönstret skulle lagas på.

men det gick snabbt i allafall och tur var och sen att mitt lilla   fick lunch också sen så åkte vi till nummela och tokmanni där.

Och fick äntligen min väska också som man typ har leta efter i c:a 4 år också.

Och en som jag trodde aldrig har funnis eller måste jag allt ta och säga.

Men priset var lite högre än vad jag hade tänkt mig också.

Varför lägga prislappen på fel hylla för som inte stämmer alls det förstog jag inte.

Så trodde då att det var c:a 59,95  euro som typ är nästan 900 kr och inte 51,95 euro

  som jag gissar på då runt 591 kr ungefär .

Mammsen var väl dock inte så glad och själv klart skulle börja genast det ena till det andra och stressa upp mig också.

Pga detta så har jag nu inga pengar att klara mig på båten nu helgen med och avskyr detta också  att mammsen skulle göra så här än att vänta tills man är tillbaka hit väldigt dåligt som sagt.

Och väldigt elakt samtidigt också är detta som sagt också.

Så är ganska arg på henne och väldigt ego gjort av henne också för den delen också.

Så nu står jag och velar om jag ska låna en liten summa av min dejt eller inte med tanke på att han har erbjudit sig detta också.

Eftersom fjanten inte har hört av sig eller kanske inte vågar det eller.

Men fint väder på kvällen har det varit och nu helt vindstilla också är det nu när jag var och borsta tänderna också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards