Alla inlägg den 15 december 2018

Av anonym anonym - 15 december 2018 21:00

     

Bromma     Brysselflygats. Teide 

 

    

    

Av anonym anonym - 15 december 2018 21:00

i dag bär det av till Teneriffa och samtidigt känns det helt sjukt hur året har gått så fort också måste jag säga att det har.

denna resa blev det via bromma flygplats och sen mellan landning på Bryssels flygplats också.

resan började med att min kabinväska fick åka via bagage som fick mig nästan att gå i taket också sen efter det så somnade jag typ halva flygresan också och vaknade precis innan vi skulle landa.

sen på Bryssel flygplats så först var planet till teneriffa försenat och sen där på så när man äntligen fick komma ombord så då blev vi 2 timmar försenade också.

pga att ett par hade glömt aTT komma och lämna bara bagaget som gjorde att jag ännu en gång gick i talet också så klart.

men annars var vi 2 timmar försenade och trött blev man också pga min järnbrist var detta också som jag inte äns fick med eller tung flaska mm ska be kompisen ta med en sån när han kommer hit.

men var i lägenheten runt 20:00 innan man gick och la sig också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards