Alla inlägg den 18 december 2018

Av anonym anonym - 18 december 2018 21:25

   

   

Av anonym anonym - 18 december 2018 21:23

mammsen klagar på mig att jag snarkar men i natt var det allt hennes tur.

så kunde inte låta bli att skratta när hon berättade typ hur jag var/är 😳.

men men dagens planer var då att handla en julklapp till mitt lilla ❤️ Så mammsen och älsklingen gick ner till stranden.

och det jag köpte till honom var en haj också som han tjatade om igår också redan när vi gick förbi ale-hop så valde ut en haj till honom och till mig blev det då en vatten flaska i glas också.

eftersom den här silikonflaskam var inget vidare alls som jag trodde att den var också .

sen ner till stranden där mammsen och lilla ❤️ Var  och var själv där så länge man orkade också .

sen hem och käka lite lunch eller något mellanmål närmare kan man nog mera säga att det var.

sen kom våran bekanta som bor året om här  och hämtade oss , och bjöd på middag.

kan inte säga att jag gillade maTen eller var en kyckling halv med pommes frites och rödkål förrätten var god med färsk avokado med räkor och kräftor.

men kycklingen var ett ända blä och gaser också fick till och med jag inget vidare .

men annars var kvällen helt lugn för min del

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards