Alla inlägg den 21 december 2018

Av anonym anonym - 21 december 2018 21:49

i dag så var mitt lilla ❤️ Och klippte sig  tillsammans med mammsen så kom jag med i sällskap också så klart I fall om det skulle behövas hjälp på någotvis så klart.

men sen hem lilla ❤️ Fick lunch sen gick vi .

i dag var det inget roligt allt jag är inte emot våra grannar i Finland men det jobbiga är när man själv inte kan finska och så sitter man där som en stor tänt och inte förstår vad som pratas om eller inte och som jag tycker är grymt jobbigt .

så sitter man där som en fåntratt och inte kan säga något bara ge ett litet smile och inget mera n detta.

så där var vi hela dagen trodde att vi skulle stanna typ 2-3,timmar och inte runt 5 timmar som denna dag hoppas aldrig mera på det eller.

sen på morgonen så såg sen så var det en ny olycka men på grann stranden. 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards