Alla inlägg den 22 december 2018

Av anonym anonym - 22 december 2018 21:49

halloj blev i dag att mitt ❤️ Väckte med att knacka mig i ögonen så att man blev lite så där hmm okey  men det var bara att kliva upp så att mammsen fick sova vidare också eftersom hon behövde det.

så åt frukost mitt lilla ❤️ Åt före mig också och jag var bara sugen på kaffe vid det tillfället också .

mammsen på grinigt humör när hon vaknade också så vad vi gjorde då var att gå till ale-hop butiken och köpa en ny haj eller krokodil eller dinosaurie typ hand docka i stort sätt kan man säga att det är så han valde en dinosaurie då denna gång.

sen blev det in till antesa och handla en mjölk till ❤️ Eftersom jag lånade lite mjölk till kaffet av honom och eftersom vi sätter mjölk i gröten också.

men sen kunde vi komma hem också sen handla blommor och sen handla mat också.

sen hem sen kom finska grannarna också  och hälsa  på också ungefär en timme var det.

sen drog jag ner till lobbyn en stund också. Och slappade som vanligt som man gör här varje dag så man inte behöver använda sin gigabyte i onödan som sagt.

och sen pratade med kompisen som ska komma hit också en vecka .

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards