Alla inlägg den 8 juli 2018

Av anonym anonym - 8 juli 2018 23:10

Fick världens sårande ord på morgonen av mammsen 

och hennes fobi för överviktiga.

 

Något hon aldrig kommer och sluta med det vet jag.

 

Och mitt lilla   hoppade rakt på magen på mig så att jag fick ont med tanke på att jag var på g och få mens också så var det absolut inget skoj alls.

 

Varmt i dag och fint väder på morgonen .

 

I dag så kommer systerdotterns kille hit också .

En söt tjej men ingen som jag dock förstår mig på alls helt ärligt.

 

som jag nämnde och som man dock inte skulle misstolka mig med jag är inte rasist eller något åt det absolut inte.

 

Bara att man känner sig så utan för när man inte förstår vad det är som pratas om och hur jobbigt det blir också.

 

Om man nu tänker på båten hit då första resan då när jag och syrran umgicks med dom här killarna .

Så sa hon att jag inte pratade finska som dom respekterade och pratade engelska med mig så det inte blev att jag var utesluten på något vis.

Bara gilla läget tycker jag och acceptera om ingen kan språket som dom pratar och inte andra personen.

Berättade detta för min dejt också som genast sa så gör man inte man ska aldrig ute sluta någon skulle ingen i familj göra.

Och det var skönt och höra också självklart slippa höra saker av enkelspåriga personer.

 

Så har i dag varit ett tjafs om detta för att få dom att försöka inse hur det känns för mig som vill vara delaktig och vara med i samtals konversationen också utan att behöva känna sig åtsidosatt.

 

Jag är en sån person ser man inte jag vill vara med på ett hörn så drar jag mig bara tillbaka och hittar på andra saker och tycker bara för dom att tönta vidare sig.

Får jag vara delaktig och vara med så drar jag mig inte tillbaka för ser det ingen anledning till detta eller.'

 

Så är det i min närhet hela tiden och tönt förvaltaren som jag nu ska gen en jäkla knäpp på näsan eller som han heter i mina ögon king of the road.

 

Vad jag då har gjort i dag då är att fundera på vad jag ska ha för innehåll på lilla   tårta som han beställde blå kaninerna har jag förberett så nu är det bara bottnet jag ska göra tror det får blir 2 våningars.

Men som att ha som klister så blir det smörkräm att innan sockerpastan.

Ska göra en riktigt snygg tårta till älsklingen.

 

Och sen prata med min kompis som ska komma hit som jag ännu har kontakt med sen sambon dog och som nu har blivit en väldigt viktigt person för mig också ha nån att snacka med om sambon med som kände honom bra också.

Och deras minnen av erfarenhet som vänner och sen min och sambons mm som känns riktigt skönt att ha nån att prata med också utan att behöva känna varför pratar du om honom för hela tiden.

 

den mannen var viktig för mig som bara den.

inget som jag kan ta och neka och tror att det är därför jag har lite svårt att släppa in någon ny i mitt liv för att han ska vara ungefär som sambon med humor och kunna tänka på sig själv men samtidigt på andra utan gå in i väggen.

Samtidigt vill ha en finland svensk kille också som vet hur man ska handskas med en som mig som exempel.

Ha körtkort och tycka om barn självklart är ganska osäker nu på om jag vill ha en till.

Kanske är klar med att ha mera barn.

Men tanke på min ep också så klart som sagt.

Har ju redan ett underbart litet charmtroll också.

Så har dagen varit i dag och fick ju myggbett på ryggen i går vid middagen så som bara har klia under dagen i dag också så att man nästan har blivit vansinning när man inte kommer åt dom.

Räcker med att jag försöker sluta klia på mina ben.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards