Alla inlägg den 17 juli 2018

Av anonym anonym - 17 juli 2018 23:19


  kunde dock inte låta bli att ta ännu en snutt på dessa små sötnosar som sagt.

Dom är ju så roliga av sig samtidigt och förstår inte äns hur dom kan vara så snabba trots deras små korta ben dom har och stor kropp.

Av anonym anonym - 17 juli 2018 22:46

sov så där i natt var en liten katt fight precis vid mitt hus i natt innan jag gick och la mig.

 

men lät verkligen otäckt måste jag allt ta och säga att det gjorde också och när dom kom tillbaka typ 2-3 gånger så man fick gå ut och skramla lite för att få i väg dessa.

men själva dagen har vart ok höll på och somna till igen på bjarnes veranda tur var ingen kaffe kopp med i bilden men visst känns det lite surt

men piggnade till sen när jag var och hämta kaffe koppen och började äta frukost så piggnade jag till.

har städa undan lite i mitt kök papper och lite små saker.

använt mig av det sista av sockerpastan med att göra olika figurer också.

lite kritik angående om min övervikt också så klart .

sen på kvällen följde jag mammsen och lilla ❤️ På ett kvälls dopp.

var runt 26 grader i vattnet.

och sen våra kompisar igelkotten men denna gång var det både också som sagt.

längtar tills att min dejt kommer till Helsingfors som är nästa måndag också att ha en hel dag med honom.

ska se om min förvaltare kan skriva nu då angående pengar till natt linnen pyjamas trosor och strumpor ungefär .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards