Alla inlägg den 23 juli 2018

Av anonym anonym - 23 juli 2018 22:51

vakande vid 10:00 i dag trots att jag satt väckar klockan på c:a 07:45 kom på ju att  mitt nät funkar ju inte i andra delen av huset eftersom det är en container och att det räcker bra till en viss längd också så klart.

men så vi kom i väg vid 10:30 också precis till bussen anlände också så klart.

Dock kändes det en aning nervöst eftersom jag aldrig har åkt ensam buss på det sättet och dom gånger jag har så har jag ju haft systersonen med mig och våran tradition dag här som jag misstänker inte komma hit år tyvär.

Hade kontakt på bussen med honom och förklarade hur han skulle gå också visade sig hade hamna helt åt skogen men till sluta så hade han hitta rätt.

också så klart.

Och så hittade vi varandra också till slut med att jag gick förbi honom eller där han befann sig.

Men började dagen med mumin cafet på fabians gatan.

och ni som har planer på kryssning hit så rekomerderar jag detta cafe stört mysigt är det.

Finns ett till men lite längre bort.

Skämde bort mig med en massa saker inom kläder och saker som jag hade tänkt av vakta med också .

Men hade en väldigt trevlig i allafall i helsingfors också och känner mig dock lite osäker på nästa dejt här på onsdag vid 12:00 tiden i kyrkslätt.

Men snygg också var han som sagt.

Och det jag visar i morgon hade är ingen reklam med att göra bara det som köptes som sagt.

Och det som kommer mest att att användas också.

men gjorde upp att han skulle komma tillbaka hit snart också .

Men en dejt som jag dock känner mig trygg med och har roligt med trivs i sällskapet också göra.

Har inget med o göra att han skämmer bort mig .

Absolut inte när personen kemin och göra o inget mera.

och dom bilder jag lägger nu ska ni veta har inget med naken bilder att göra mm utan närmare hur detta ser ut.

Och insett att man har c i bh storlek och in b som jag har trott i många år.

men hitta rätt storlek nu tur är.

Dock bestämde jag mig för i går att nu är det dags för ta vikt nedgången på allvar och leva på smoothies och frukt grönsaker.

Några veckor undvika äta tårtor man lagar för att få bort socker behover som jag har också .

Så dags att ta det på allvar nu från o med i morgon.

Och kommer meddela hur det går.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards