Alla inlägg den 1 mars 2023

Av anonym anonym - 1 mars 2023 22:56

Bestämdes i dag att jag & större sonen skulle till kungsan i dag för att han skulle åka skridskor .
Så jag bestämde mig för att följa med men att promenera in till stan för det var så fint väder och njöt av solen också.
Så följde med dit och tittade på när han åkte.
Men promenade hem via butiker och apotek.
Behövdes vaseline till sonens brännsår .
Köpte 2,extra dag böcker så att jag nu klara mig ett allt ett bra tag också så klart.
Världens träningsvärk efter gårdagens zumba .plus en sträckning också i vänstra låret också.
Och har nu beställt hem nya saker till min trio tonic 2 flaskor och sen ska jag ta och prova den här supanova som den heter så får jag se hur den är och lite variation också så klart på det hela och sen 2 flaskor av conturing toning.
Men har nu flaskor så att det allt räcker ett bra tag fram över i allafall så ska prova detoxen också om den är bra så hämtar jag mera sånt också.
Har i dag samla på mig väldigt mycket steg i dag efter att ha vart ute hela dagen i stort sätt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards