Alla inlägg den 6 mars 2023

Av anonym anonym - 6 mars 2023 23:22

I dag blev det till vårdcentralen bestämde jag mig allt för efter att lämna lilleman på förskolan pratade med en fröken där som jag har en bra kontakt med också som sett mig så här tidigare också till och med så att hon förstog mig.
Så ringde jag upp vårdcentralen och för att berätta hur läget låg till och svullnaden också så klart.
Jag tyckte det var grymt pinsamt att gå till förskolan och sen efter detta till visa mig ute till vårdcentralen också hur man fick titta mer i marken hela tiden och sen hur man kändes att Bli ut tittad också samtidigt.
Även om man inte blir det så känner man det allt det så i allafall.
Men det gick bra i allafall och fick allergi medecin för extrem allergi som nu skulle ha i en vecka och efter det ett allergi test också till och med.
Men kände mig som ett Alien helt ärligt måste jag säga.
Träffa barnens gudmor en stund i dag också tog en fika med henne och hjälpte lite med saker där också.
Sen hämta sonen och sms.ade amgående om min allergi chock och ville ha sonen snabbt ut där i från för att inte skrämma andra barnen så klart.

Eftersom jag inte vill visa mig helt på bild så gjorde jag så här nu bara för att visa ögonen .men så här har man sett ut i dag.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards