Alla inlägg den 9 mars 2023

Av anonym anonym - 9 mars 2023 23:30

Ingen rolig dag eller morgonen närmare om man säger så då.
Solen sken och tog minis till förskolan vi båda tyckte att det var lika jobbigt i stort sätt mycket snö som nån hade knappt gått i men det gick bra i allafall.
Sen tandhygienisten och där var det båda positivt och negativt svar som sagt.
Så får se hur det går i allafall om man ser det så.
Annars så har dagen varit bra och sen fick med en bild på minis hem som jag ska lägga i en plast app i morgon och i hans låda som jag tänkt .
Och tror inte att föräldra kursen blir av i morgon för nu har det allt börja strula sig som sagt och som inte är alls okey helt ärligt.
Skulle tas upp den om 14 dagar om så får se.

Av anonym anonym - 9 mars 2023 00:02

Jag sov gott minis sov gott också men vakande lite före mig och sen kom den här tanten som kom in och skulle stå och glo på mig så jag började känna mig helt iakttagen.
Hade i dag snö Storm här bestämde ha minis hemma i dag och avakta vädret också.
Som bara blev värre och värre enligt mig blåste rejält och sen så kom snön.
Så tog beslutet att vara hemma med honom och gå i morgon.
Så det var en sån dag och hafe våran städare här i dag som inte mådde bra eller.
Sen nör alla kom hem från skolor mm så blev det typ tjafs om det ena till det andra.
Sen var jag i buskar och pulkabacken. Fr

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards