Alla inlägg den 24 mars 2023

Av anonym anonym - 24 mars 2023 23:03

Sov lite till och från i natt vet inte varför .
I dag skulle jag hämta hem min ögon kräm som jag ska vara sparsam med också. Men först hämta hem nya mobilen som var på rabatt också.
Så tog bussen dit efter ha lämna minis på förskolan.
Jag trodde att jag skulle få mobilen i guld eftersom det är det jag vill ha och vill ha också.
Så väldigt behagligt väder också var det kunde tagit promenad men eftersom vi skulle ha möte så blev det bussen.
Jag hade halva summan trodde jag hade resten på kortet också men blev att jag lånade sambons kort.
Sen på hem vägen så då ringde sambon och typ började fråga ut mig och jag ångra mig också angående mobilen eftersom jag hade hoppas på guld och den jag vill ha kommer ut från butiken och ser att det var den färgen som jag absolut inte alls vill ha närmare tvärt om och bestämde mig för en funderare om jag ville ha kvar den eller inte.
Men eftersom jag hade lånat sambons kort så då får han ju ett meddelande om detta.
Så jag förklarade lungr för honom hela historien angående färgen och att jag kände mig väldigt missnöjd och ville lämna tillbaka den också.
Jag höll mig lung i humöret fast sambon skulle skrika som ett gnu som sagt om detta så jag blev ledsen i stället.
Önskade just då att min tidigare sambo hade levt föe han hade aldrig behandla mig här skrikandes mm.
Sen hade vi uppföljningsmöte också om hur det gick om man skulle sluta med kursen eller inte vad vi tyckte och tänkte om detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards