Alla inlägg den 14 januari 2024

Av anonym anonym - Söndag 14 jan 23:50

Sov gott precis som minis också .
I dag så en lugn frukost efter blev det lite på tv och . Sen gick vi ut det var inte så kallt eller som jag trodde det skulle vara.
Små snöa hela dagen o dag i stort sätt också.
Jag var int på normal köpte ny handkräm och ett par handskar till dessa också
Och bad salt ska nu i morgon ta fotbad typ2 gånger i veckan blir det och sen kommer det bli en ny serie men för kroppen så klart blir nått med good night heter den serie.
Sen in till maxi och handla .
Sen pizza till middag också och efter det detta kolla på Nicke nyfiken.
Satte mig bredvid gubben så däckade jag efter en stund.
Och maten åt jag inte eller upp var mätt efter en stor bit pizza.
Men är väl bra om man inte äter upp allt det jag nu försöker lära mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards