Alla inlägg den 20 januari 2024

Av anonym anonym - Lördag 20 jan 23:30

Bestämde oss att gå upp till Fridhemsplan vi dag så att man fick lite frisk luft också.
Plus att fixa hälla som man sätter fast på overallen också.
Det var kallt men i solen varmare.
Var sugen att gå till normal senare .
Efter läst lite tips och råd så då ville jag prova ett par andra produkter som jag har nu inom make upp.
Så få se i allafall.
Så vi promenerade dit upp och fixade hem allt i allafal som behövde till lillens overall i allafall.
Men hittade i allafall om man säger så.
När vi kom hem så kollade mer jag mer på TikTok och på ett par stycken har hitta ett make upp produkter som jsg vill prova nu också.
Men minis var totalt besatt av youtube och hoppas verkligen på att att det blir bättre nu sen min större son kommer i morgon natt

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards