Alla inlägg den 18 januari 2024

Av anonym anonym - Torsdag 18 jan 23:15

Hade visst hade ett anfall i natt visade sig.
Och när man väl somnade om så då tig gubben och väckte min gubbe mig hade svårt o somna om så låg som vanligt sid ledd som jag alltid gör i stort sätt.
Och låg typ vaken sen och titta på minis och höra hans djupa andning som han har när han sover.
Han vaknade runt halv nio och jag kvart över åtta .
Irriterar mig på den här ena som ska vara från 05:00 - 08:00 men sticker kvart i stället.
Känner ju att då hade man inte behövt ändra nått i så fall.
Gubben kom förbi för att hämta lite tand petare av mig.
Och minis skulle krångla med att klä på honom och ytter kläder och sen att i stort sätt få honom att gå än att bära honom från porten till grinden till förskolan och tvärt om hem också så klart.
Väldig frustrerande är detta det är det.
Kom hem och tog ett rejält ande tag ordnade frukosten till mig och sen kolla på TikTok och lite annat och somnade var grymt trött helt ärlig.
Så ringde gubben och nämnde att ett paket hade kommit men som var åter sändt tillbaks .
Hade inte fått nån info om detta i allafall .
Men en slapp dag i dag har det vart.
Minis lika trött också var han i dag också.
Efter middagen så då däckade han på golvet i köket och var döds trött .
Och pratade med mamma också sen senare på kvällen också och större sonen angående tårta att bjuda på när svägerskan kommer med familj.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards