Alla inlägg den 17 januari 2024

Av anonym anonym - Onsdag 17 jan 00:15

Vaknade kvart i åtta i morse efter väldigt otäckdröm om Teide i natt med att den väcktes till liv också.
Hade en väldigt läskig dröm i natt om att vulkanen Teide började väckas till liv och sen efter var det till och från när vi bestämde oss för att ta en promenad .
Och för att jag inte skulle skadas så då blev det att hjälpte upp mig och barnen på ett bord på ett café för att han skulle kolla vad som hände eller handlar om.
Gick bra att få på minid kläderna och ytter kläderna också.
Och det små snöade i stort sätt hela morgonen och sen blev det värre och värre till slut storm blev det .
Efter lämna minins på förskolan.
Så var inne halva morgonen sen ut i snö stormen och var in till normal och kollade en stund där .
Men mera på smink avdelningen denna gång efter tips och råd och saker som jag blev grymt sugen på också så klart .
Köpte raklödder och ett shower foam har lite saker o från detta märke att testa .
Och mycket inom make up . Men det får vänta tills jag har testa klart ett par andra veganska produkter plus jag tror det blir i Finland som det kommer att köpas då om 9 dagar då.
Blev ganska upprörd när jag hämtade minis och utan för grinden så stog han för nära staketet och ett barn på andra sidan knuffade minis drog av honom mössan och vanten och sen bara skrattade åt detta också så skrev till förskolan och berättade detta.
Pratade med min svägerska och dom skulle komma hit som vi hade prata om i går på en fika och så att bonus kusinerna få träffas igen.
Även om det inte blir en sån lång stund men en liten i allafall.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards