Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av anonym anonym - 7 oktober 2014 23:04

God kväll!

 

Väcktes vid 10.00 i dag skönt,men inget roligt väder om man säger då regnat i stort sätt precis hela dagen så det är väl det som kallas höstrusk.

FÖr mig är höstväder när det sol ännu och ordet höst rusk när det regnar och håller på.  

blev inget till min syster i dag den stackaren hade ont sen  hon drog ut en tand i går också hon kom ju hit halv svimm färdig och la sig på soffan.

Det var då när jag berättade för mammsen om trackaseriet av barnets pappa och vi bestämde oss för att byta nummer också till mig.

Men så klart att jag resepkterar mig syster och om känner att det fortfarande var illa så är det bättre att hon ta det lungt i stället som sagt.

Så jag tog och virkade en stund och sen mailade dom sista personera också inom min nära vänskaps krets också att jag har nytt nr plus mina 3 kusiner och dom som jag har bäst kontakt med så klart.

Bara barnmorskan och kuratorn på karolinska i huddinge min ep läkare och någon till också.

Sen fick mammsen den här mutmobilen också som idioten till barnets pappa hade köpt till mig för att försöka ha mig kvar.(inte normalt)

Det var ingen mobil som jag ville ha eller är intresserad av och aldrig varit eller  kommer att blir så kom jag på att varför inte ge den till mammsen.

Så kan jag sen sälja min gammla nokia en av dom till hennes hus tomte i finland med tanke på att ställer upp med att bygga ett hus till mig till nästa sommar till och lillen.

Så gjorde vi upp att köpa en ny till mig så är alla i stort uppdaterade med ny mobil här hemma.

pappsen,mammsen,jag,syrran.

Fast dom 3 har samma modell på mobil bara jag som ska ha nokia.

 

Vi åkte in till stan jag och mammsen och var in på  stadium och kollade på vinter jacka till mig eftersom det är något som jag allt kommer att behöva också.

Så vi hittade en och som jag blev väldigt nöjd med också ,samtidigt hittade jag en väska som kan bli en bra skötväska också.

En blå med stjärnor plus att man kan ha kalender och mobilen i också inte bara böljor och såna saker som sagt.

Middagen blev också sen fullkorns makaroner med sweet chilisås och riven ost sallad dressing gjord på sweet chili sås och citron mumma.

Sen började jag och mammsen ungefär 1 timme efter åt att kolla på mobil till mig, och hittade en men visst bara den inte är så stor och klumpig som denna som mammsen fick av mig.

Vill ta en titt på den först innan jag bestämmer mig.

 

Och i morgon blir det en tur till kuratorn på karolinska i solna också med mammsen och syrran får se  vad hon har att säga denna gång och hon har lyckats få tag på alla och såna saker.

Sen tandhygenisten på över morgon putsa tandsten inga hål i alla fall skönt det.

 

Och bebisen har sparkats och hållit på  halva kvällen medan i jämförde mobiler och vilken jag ville ha och intresserad av och tror att jag nu har bestämt mig för nokia lumian 630 någolunda ny modell.

Och man kan ju alltid hoppas att den blir köpt i morgon också så klart men visst ett minnes kort kommer att behövas till den har bestämt mig för den vita och sen köper jag ett fodral som är vitt med rosa blommor typ plånboks likande kommer vara perfekt på kryssningar som exempel när man inte vill släpa så mycket omkring på båten förutom clubone kortet utagskortet och kontanter.

Känns i bland lite krånligt med väskor och såna saker.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards