Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av anonym anonym - 25 oktober 2014 23:00

God kväll!

 

Dagen började med gnäll eftersom jag blev väldigt missnöjd hos pekpinnen till Barnmorskan som sagt.

Att jag vill hellre ha att min pt att förbereda mig som han har erbjudit sig och som jag skulle må mycket bättre av också och inte bara trista promenader i regnet som det har varit nu dom senaste dagarna någorlunda och att jag känner mig mer bekvämare med min pt också angående vikt för där har jag inte tagit illa vid när han har sagt,och angående vad jag ska äta och inte äta är samma sak där också.

Medan pekpinnen barnmorskan gav rena kritiken till mig om vad som är bu och bä och eftersom jag redan vet allt som inte gick in i hennes knopp inte ens när mammsen sa det eller.  

Sånt stör jag mig på som sagt och blir bara irriterad av det i stället och sen sitter i flera dagar tar hellre hjälp av dom som jag har litar på till 100 % också än dom som har ungefär 3 % till lit av mig.

Och samma sak när mammsen och pekpinnen bara bestämde mamma kursen över huvudet på mig som jag inte riktigt acceterade tycker att det räcker med att gå till ks och lyssna och eftermiddags tid än att gå upp runt klockan 6 på morgonen för att hinna ut ända till skärholmen vägrar kliva upp vid den tiden om det inte är något akut fall som sagt.

Plus att nätet finns också om hur en förlossning fungerar och att det finns olika metoder också så klart på förlossningar plus av det man har sett på det här sjukhuset som dom visade i från salgrenska bland annat om hur en förlossning kan gå till plus att jag kan läsa på nätet också.

 

Så det grälade vi om tror att mina päron inte förstår hur less jag nu mera är på promenader och hur jag att längtar till gymmet, för gymm och promenad är inte samma sak och när man har sin pt som ställer upp för att förbereda inför detta också så känns det ännu tryggare också också som sagt.

 

Men tog en motvillig promenad till stadshuset och sen svängde av via hantverkar gatan, så var jag och köpte denna overall till den lilla också och det blev den bruna i alla fall och är väldigt nöjd med den ska lägga ut .

   

Fram delen             Bak delen på den.

Och jag blev väldigt nöjd med denna också ,så vad mer kan man säga än att jag inte ångrar detta  köp

nu är det bara byxor med ihop sydda strumpor som jag ha i enfärgat typ vitt eller grönt eller blått något åt det hållet.

 

har sen också frågat mitt hjärta om när man får se honom och det är snart,så får väl hoppas sen att han också kommer till förlossningen och hälsar på också skulle vara helt underbart om han gjorde,men som jag skrev härom dagen efter att jag berättade att jag hade skrivit till våldtäktsmannens mamma om mitt hjärta för att dom inte ska tro att nånsin kommer tillbaka eller ger mitt till dom båda inte en chans ett avslutat kapitel är ett avslutat kapitel.

Annars har jag fortsatt med min vinter filt till lilleman också har pendla mellan den och datorn för det inte ska bli för mycket sittande fram för datorn.

Sen kollat på barnvagnar och vad det är för modell som intresserar mig också så klart men tror nog redan att jag vet vilken som jag vill ha också och hoppas på kan få köpa den snart också så klart så skulle det vara ännu bättre också för den delen viktiga med den är detta inom allt som följer med.

 

regnskydd

myggnät

bilstol

Sitt del

ligg del

Gärna i nån blå färg också eller svart blå så är det och själv klart någolunda billig för vem vet kanske man får något till barn i fram tiden så slipper man köpa ännu en ny vagn.

Nej nu ska jag fortsätta med min vinter filt så att jag får den klar inom 2 månader.

Så på min mamma sida som jag är medlem på att bara är nu 89 dagar kvar så nu gäller det att

få klart allting och göra dom sista sakerna också innan man blir mamma och sen tar det något år innan man kan göra något igen annars är det bara att ta med lilleman och sen nån familje medlem som kan sova i egen hytt så att jag och mitt hjärta får ha mys stund.

Det är mysig innan man somnar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards