Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av anonym anonym - 17 oktober 2014 23:57

god kväll mina vänner!


sov lite oroligt på morgon natten nån otäck eller halv otäck mardröm om barnets  eller ska man egentligen säga våldtäkt man med tanke på hans natt beteende nästan varje natt o trodde inte att jag kom på det hans nya namn i mina ögon tyvärr.




Mammsen kom in vid elva fast jag hade vakna ungefär en kvart innan.


Då berätta hon att hustomten hade varit här med n8 och att telen inte eller simkortet sluta fungera  eller om det var högtalaren så hon hade tagit tillbaka den jag fattade ingenting över detta som sagt men får se vad den säger med mitt tre kort om det är samma sak med det också.

Vi får se som sagt hur den reagerar med mitt svenska kort om det är samma sak så är den sönder.

Jag käkade frukost och ganska halv snorig, misstänker förkylning på det hela har nysigt hosta till då och då men den års tiden nu plus att jag inte träna regelbundet som jag lova mig själv under gradiviteten sen när jag skulle börja igen hade sats Fridhemsplan fått läckage efter skyfallet som var i Sthlm då undertiden jag befann mig här i Finland.

Men efter frukosten så tyckte mammsen vi skulle ut i skogen och plocka trattkantareller om man nu hittade så klart som vi gjorde också som sagt en hel samlade skål blev det så middagen blev stuvning med potatis och sallad efterrätt glass.


Sen efter diskandet så blev det världens trampade på verandan så hade mammsen mus eller en sork som hade hitta disken med mat resten.

Eftersom jag satt och virkade på lillemans vinter/vår filt ha i vagnen så sprang jag nästan ut.


Sen 1 timmes bastu bad nyheter dobidoo och sen film.

Först valde jag en ganska skum komedi men nån psoriasis från topp till få som vi båda äcklades av sen valde jag nått med Jim carrey som hette nått i love debbie och Philip morris som var rolig men trodde aldrig att man skulle få se Jim carrey ha en huvuvdroll som bög det var verkligen inget jag hade förvänta mig och samma sak med evan mcgregor också en huvudroll som bög men jag tyckte att den var bra och rolig.

Och lilleman har hållit något lunda lugn inga rejäla sparkar eller något som när mammsem körde som fart dåre och stressad han sen var på kvällen.


Och i morgon blir det tölki,rensa bort löv men tar det man orkar så klart.


Och mitt hjärta har informera att jag åker här i från söndag kväll.







Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards