Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av anonym anonym - 10 oktober 2014 21:39

God kväll!

 

En lugn dag handla nytt garn till filten och 1 nappflaska nån annorlunda variant som visst ska vara bättre än dom 2 som jag har köpt.

Var och hämtade ut pengar samtidigt som skulle till resan också så klart så att man klarar sig veckan där i finland vid sommar villan angående mat allt så.

hade ett ep anfall i morse men gissade nästan det också för den delen att det var ett sånt på väg också.

Men den var som vanlig som jag förstog förutom att man jag fick prova denna vuxen blöja inte ett dugg skoj men men sen jag blev gravid så har det varit lite olyckor under anfallet med att man har gjort nr 1 och i floder.

Var med mammsen och hämtade bilen hos syrran i dag eftersom vi åker till finland i morgon och sommar villan där 1 vecka.

Sen via min fd förvaltare och hämta något paket som hade kommit dit men väntade i bilen ville inte träffa henne precis.

Men det gick snabbt i alla fall sen hem och käkade och började fundera lite vad jag ska ha med mig till sommar villan under en vecka inte mycket i alla fall det vet jag.

Är väl nästan klar med kabin väskan som sagt sen min rosa väska som jag alltid har med mig.

Men den brukar inne hålla småsaker som behövs på båten,hade hoppas tallinksilja men var för  dyrt så blir mariella i stället men a hytt och sen också sjöfrukost på dit vägen och hem vägen är buffe har mamms som blivit lite buffe tokig nu annars har hon alltid varit anti mot det.

En promenad på kvällen varit och duschat av kroppen hållit på  med filten eller vinter filten till den lilla.

Sms.a till mitt      om man skulle ta en åbo kryssning i stället och sen tycker att han borde nu borde lägga i stöten på mig har ju nu nästan snart gått 1 år.

Och saknar honom mycket också gör jag.

Nu är det beck time i alla fall ska se om jag hinner skriva lite på dagen i morgon tror inte att Mariella har

detta wifi som dom på Gabriella har.

Puss o hej

 

 

Här är en bild på denna napp flaska som jag handla och som min vännina rekomederade också.

 

 

 

mamma mage 26

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards