Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av anonym anonym - 19 oktober 2014 13:49

Halloj!
Testar skriva från min iPhone nu laddade ner appen.
Började regna i morse men sovit gott fick lite kramp i benet men men så är det att vara gravid.
Man har packat men gick rätt snabbt för min del lyssnade på musik pin pon.
Men ska ta bort våldtäksmannen låt bort så är ett helt avslutat kapitel förgott.
Lilleman har hållit sig lugn nu dom här 3 dagarna inga för kraftiga sparkar som när Mammsen körde rally till vousaari och hem där i från och dagen innan till ISO omena så hus tomten till och med gnällde.
Sen får man se hur det går på krökar färjan och lilleman som höll på hela natten.
Annars får det bli olika färjor och rederier som vi får åka här efter silja trivs jag och mitt andra hem.
Medan Viking ser jag som för gamla och bara för krökare o inte små barns familjer.
Ska försöka logga in senare
Hej så länge

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards