Alla inlägg den 6 oktober 2017

Av anonym anonym - 6 oktober 2017 23:37

Mammsen till frissan och jag var med lilleman.
Vi var lite senare ute än mammsen och snurra runt ett varv medan hon var och klippte sig .
Och sen kom våran bekanta hit och hälsa på en stund .
Berättade om gymmet här i samma hus som jag alltid har trott vart stängt och som nu ännu en gång inte har tagit med gymmkläder vatten flaska förhoppningsvis nästa gång.
Men tror det bara kommer att bli kondition ingen fel på zumban men blir alltid så förvirrad av nya steg.
Måste fundera på grupp passen i allafall.
Men samtidigt skönt med promenader varje dag simning i poolen i morgon om inte mensen är för kraftig men förstått mitt sötsug nu i allafall.
Underbart väder gick till lekparken med hjärtat där jag höll på att bli arg tyvärr vid rutsch kanan som är lite större än den andra denna har mer trappor och en större rutsch kana ner.
Så kom det ett barn som knuffade ner mitt hjärta så mitt hjärta föll med en rejäl smäll på näsan som fick allt att koka men räkna till tio så gick bra med barnets förälder såg knappt någonting av vad som hände hur kan man.
Men sen lugn dag har det vart annars och inte vart 38 som i förgår.
Och i dag åt jag en super god sallad med yoghurt dressing som hette tropical salad riktigt mumma ska köpa riktigt riktigt med grönsaker /frukt att frossa ska försöka lägga upp bilder här vill verkligen gå ner i vikt nu.
Mina planer när jag kom hit ta värmen till hjälp också. :-)
Nötter ska jag köpa och försöka ändra frukosten med yoghurt och 1 ägg skämt bort mig själv med toasts.
Ska försöka i allafall och inget bröd om man äter ute också.
Har i dag tagit hand om mitt hjärta hela dagen också mammsen blev lite dålig .
Men bara bra för mig att ta hand om mitt hjärta ännu mera än vanligt också så klart.
Älskar mitt hjärta och är mitt allt också så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards