Alla inlägg den 16 oktober 2017

Av anonym anonym - 16 oktober 2017 23:18

     

nu blev alla bilderna på en och samma rad men det får vara orkar inte hålla på med ändringar bara för det.👍

men vi börjar med bild 1 då 

det är dom saker som jag har köpt nu alltså en BB cream med solskydd USB sladd powerbank i rosa  en ögonskugge palette en highlighter och bronzpowder .

2 plånböcker den i grön blev fel köpt så den kommer ligga på reserv nu i allafall.

bild 2. Är på det här iste med citron smak var nog det gräsligaste jag någonsin har druckit sur besk .

och sen bild 3 från stranden i dag  vilka vågor det var måste jag allt ta och säga.

Av anonym anonym - 16 oktober 2017 23:08

i dag gick jag upp med lilla ❤️ Och mammsen fick sova så länge det gick också .

när jag tittade ut så såg det ut som att det hade regna  och vågorna var rejält höga .

så det var 2 röda flaggor och extra badvakt så dom var 2 och vissla så fort nån försökte gå i.

men i dag hade vi ett stan häng bland annat medan lilla ❤️ Sov och lekparks häng också .

handla i dag en highlighter och en till ögonskugge palett som var i matta färger och en concealer.

dubbelt billigare här än hemma och ändå samma märke.

ypperst märkligt hur det kan vara så egentligen måste jag allt ta och säga att det är också.

men nu har jag nästan fått in allt på min köpa lista i allafall  bara 2 saker kvar en av dom måste jag få i veckan.

sen på kvälls kvisten köpte jag iste med citron smak och det attan om jag vill ha denna smak igen med citron.

besk som bara den var den och grymt sur också var den.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards