Alla inlägg den 11 oktober 2017

Av anonym anonym - 11 oktober 2017 23:34

kom upp halv nio kändes ganska sent mitt ❤️ Började nypa och picka på mig för att jag skulle komma upp tills slut och som jag gjorde också .

såg ner till havet och såg att det för en gå fd skull var grön flagga så då tänkte jag Alright nu kommer det bli en stunds strandhäng men för ❤️ Skull också så klart men kände att se sved rätt bra på dom ställen som jag lyckades bränna mig på igår i salt poolerna som vi var till igår också.

kände att kroppen behövde få vila nu också i dag och dom ställen jag brännde mig rejält .

men när jag kom i från poolen så då gick jag ner till poolen här på hotellet och bada 28,5 grader så var dock inte så kallt som jag trodde att det skulle.

och litet mellanmål i lägenhet och ❤️ Fick lunch också.

dushade av mig snabbt och gick och handla.

vatten alpro soja choklad jordnötter för att få i sig lite salt  som man behöver här .

varför jag köpte soja choklad produkten var för min chia pudding som jag nu mera lagar och har som  lunch eller mellan mål beroende situation.

och nu till detta till detta som irriterade mig utom ordentligt också egentligen inte lite eller.

börjar så här att dom flesta som jag har haft med att göra har haft tålamod och förståelse när man inte har kunna svara på en gång men ändå respektera det efter att ha slagit till på det som dom ville har köpt från.

jag är nu på tenneriffa och dom som har köpt eller ett vid på har acceptera och vänta med att jag har kommit hem.

jag har ju haft fullt upp hinner inte kolla på 2 minuter och svara på ett pang poff.

så den köpare blev sur hörde av mig igår och sa vilket datum hon var välkommen så fick jag ett väldigt otrevligt sms tillbaka  vill dock inte skriva det här i fall om det är en av mina läsare men jag som är känslig typ tog faktiskt lite illa vid mig .

plus att hon inte följde reglerna om man har gett bud och säljaren har acceptera detta jag har läst nogrannt detta insåg att hon hade gjort ett fel funderar på att ställa denna fråga till dom som har denna street loppis om verkligen får göra så.

men blev förbannad helt ärligt och tycker att hon gjorde som inte står i reglerna eftersom det är säljaren som kan neka om när det kommit ett bud.

har inte änns kolla på kommentaren för jag tycker det var oförskämt gjort och fult gjort när säljaren har acceptera detta. 😡

så var det med det i allafall som sagt respektlöst sen när jag hörde av mig kom det ett väldigt otrevligt sms från henne som man tog illa vid sig och bröt mot reglerna.

så var det jag hade berätta om detta.

men men åter till dagen 30 grader varmt har det vart och svettigt och varmare ska det visst bli också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards