Alla inlägg den 26 oktober 2017

Av anonym anonym - 26 oktober 2017 22:59

     

är inte solnedgångar vackra? Det är något som jag verkligen tycker att det är och inget som jag klaga på eller så klart .

och sen bild på min nya klänning som jag köpte i går efter ha vart p varit i salt vattenpoolerna.

 

Av anonym anonym - 26 oktober 2017 22:48

kom upp vid halv nio i dag i dag var det en sån dag som vi inte riktigt kunde bestämma oss för hur vi skulle ha det men slutade med  att det blev en promenad in till stan och sen till parkleken där mitt lilla ❤️ Fick springa av sig en stund.

bestämde vi oss för att ta Loro Parque tåget till Loro Parque och sen gå lite i punta brava som det heter.

i dag har det vart runt 33 grader varmt skönt men en varm vind samtidigt också var det varit här också.

i dag så tog jag och invigde min klänning som jag köpte i går kommer nog köpa en likadan fast i någon annan färg nästa gång ska anteckna så att man kommer ihåg vilken.

var sen ner till poolen och då var det en familj som jag kände igen sen första gången vid salt vatten poolerna härom dagen.

då när han ramla baklänges under vattnet 🙁 svider fortfarande i hjärtat på mig samtidigt också hur det kunde inträffa .

har fått en kille runt halsen som inte verkar vara riktigt klok fråga mig en massa idiotiska saker .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards