Alla inlägg den 7 oktober 2017

Av anonym anonym - 7 oktober 2017 22:42

En dag som började med att mitt hjärta sa hej mamma till mig på morgonen ett par gånger innan jag fattade att det var till mig som hjärtat sa det till.
En helt Okey dag promenad med hjärtat på förmiddagen och sen mat till honom och där på ut.
Tog en promenad igenom stan till andra sidan.
Mammsen mådde dock inte så bra så hon kom med när vi gick ut tillsammans.
Men tyvärr lyckades jag bränna mig :-(. På axlarna också som vanligt.
Måste på måndag hitta en solkräm /mouse som passar mig utan att börja svettas som fasiken.
Drack en frappelatte är som dom här frapinno hemma.
Sen när vi var tillbaka på hotellet så gick jag ner i poolen och bada.

Frappelatte är som frappinon hemma.

Nån av dessa funderar jag till Sonens gudmor.


Alternativ 2

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards