Alla inlägg under oktober 2018

Av anonym anonym - 21 oktober 2018 23:45

Hemma igen nu efter denna kryssning och som var både trevlig och lyckad också.

När jag vaknade i morse så var det en jätte vacker sol uppgång också längesen man vaknade till något sådant också måste jag säga att det var.

Var och käkade frukost också och sen ner till tax freen också för att ordna syrrans beställning också och nu får man bara ta och chansa på att det som köptes är det som hon ville ha också.

Finns ändå inget var och går inte eller att byta eller så bara gilla läget.

Men när vi kom hem så blev det att leka med mitt lilla   också och det gjorde kompisen också så klart så att mitt lilla blev helt upp spelt kunde hade svårt och sova och sen också svårt att lunga sig på kvällen också kissade på sig också gjorde som han alltid gör efter att kompisen har vart här och lekt med honom.

Så därför vill jag inte utveckla några känslor för den här kill kompisen eller eftersom vi är för lika och sen känner jag eftersom hans son omhänder togs så vill jag inte bli utsatt för samma sak eller annat som har med kompisen att göra eller.

Men tycker om honom som kompis och det får räcka gott och väl för mig.

som vill hjälpa mig med saker och stötta som vänner också ska göra .

Men vet att det aldrig kommer att bli något mellan oss .

Ska dock träffa min läkare i morgon också så får man se vad han har att säga sist jag träffade honom så då var det typ 3 år sen.

Av anonym anonym - 21 oktober 2018 23:30

  finns absolut inget vackrare än denna utsikt på morgon kvisten måste jag säga.

Påminner så mycket om teneriffa på någotvis både sol uppgången och solnedgången där.

Av anonym anonym - 20 oktober 2018 23:15

      Detta tog jag då från när i anlände till när vi var i helsingfors .

Av anonym anonym - 20 oktober 2018 22:00

        Bilderna som jag tog när vi var inne i helsingfors och sen också det vi käkade på båten hem det var super gott måste jag säga att det var.

Av anonym anonym - 19 oktober 2018 13:30

 Så klev upp upp väcktes i morse runt 07:40 av Mitt lilla ❤️ som är förkyld  men var ändå en aning piggare väckte mig tidigt också ville se nicke nyfiken också som vanligt som vi tog och gjorde också men satt inte så länge vid tv.n precis.

Sen började packade till kryssningen också det som skulle med också.

och självklart skulle det också bli kaos som jag också gissade att det skulle.

Mammsen hade missförstått det hela med förra helgen också som vi tog och struntade i också.

Så blev lite tjafs av det hela samtidigt som jag är ganska arg över eftersom det är alltid jag som ska ta ta skiten för allt här hemma.

Pga s.j också så klart som vill bara pressa och stressa en till minsta lilla.

Som exempel men sen pussade jag lite på min älskling också och kompisen kom förbi också så åkte vi tillsammans in till värtan också plus att mammsen ville prata om mina ep anfall med kompisen också.

Gick till själv incheckningen också denna gång också väldigt bra och smidigt är det samtidigt måste jag säga att det är.

Det visade sig att det var samma hytt som sist också det kändes ganska udda också helt ärligt måste jag ta och säga har man fått sig en privat hytt tänkte man.

FÖrsöker skriva i morgon .


 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards