Alla inlägg under oktober 2018

Av anonym anonym - 3 oktober 2018 23:45

har i dag en ömmande kropp nu efter dom dagarna med zumban som jag nämnde en riktig tränings vecka med bara dans.

kände av i armarna  är jag kom upp i morse hur dom ömmade men inte på lågor otäckt sätt.

så hon som hade passet igår tog mycket på armarna kände jag.😊

annars lämnade älsklingen på dagis annars bara ta det lugnt gå ner till lindhagensgatan och källaren där och rota lite bland sakerna där.

fick med mig upp lite i allafall .

eftersom det är nu i helgen loppisen är.

det blir ju en åbo kryssning med syrran och hennes kille  och min dejt också  att ha lite extra pengar till denna än att slösa bort allt helt och hållet.

eftersom det bli Helsingfors sen också plus att jag inte vet hur mammsen kommer att ta detta eller som sagt.

sen kom snickaren förbi och lämnade lite saker  han skulle komma hit i morgon och börja . 

Hämta mitt lilla troll på dagis som skulle krama om mig hela vägen hem och pussa på mig också .

sen mot sats Alvik möta dejten där också och gå på zumban där var riktigt rolig också av som här passen som man vart på så var  IG detta bästa sen måndag denna vecka intensivt tempo men ändå att man hängde med i takterna och man tappade inte bort sig för mycket eller .

i morgon blir det yoga i allafall så kroppen får ta det lugnt ändå.🙂

 

Av anonym anonym - 3 oktober 2018 23:30

     

Av anonym anonym - 2 oktober 2018 23:57

i dag fick vi hit 2 bekanta inom familjen i stort sätt eller pappas bekantskap skulle jag nog säga egentligen att det är.

som skulle titta på lite saker om det fanns något att ta med också  .

så passade på att laga små pumpor hade tänkt spöken men hade ingen vit sockerpasta så det fick vara i allafall och gjorde små pumpor i stället.

sen hämta mitt lilla ❤️ På dagiset som var ett heösike att få hem också i dag men jag ska ändå vara glad att han trivs på nytt igen där så det känns skönt.

sen nån timme senare så var det dags för zumban på sats sportpalatset  första gången man var dit också så var en utmaning med detta pass också .

påminde rätt mycket om detta på sats Brommaplan också samma tempo var det i allafall men roligt var det.

kommer nog kännas bra i kroppen i morgon.

sen hämta mitttt

Av anonym anonym - 2 oktober 2018 23:00

     

Av anonym anonym - 1 oktober 2018 23:15

en slapp dag på dagen  lämnade älsklingen som på förskolan och sen kom snickaren som skulle kolla till området där vi har frysen eftersom det står lite ojämt hörde på mamman att det var svårt att prata med honom svenskan var inte den bästa men gissar på att går en spårl kurs kändes lite som att han försökte uttrycka sig efter såna saker.

men gjorde visst upp att han skulle komma tillbaka på onsdag om han gör det så klart som mammsen sa.

sen på kvällen zumba på sats Brommaplan och testa zumba passet där också  men var dit och cykla innan passet.

vet inte vad jag ska säga om detta pass kändes en aning för tufft för mig och sen var det typ 5 personer  på hela gympasset.

så ringde min syster mig helt plötsligt också som  bad mig att komma till henne och hennes gubbe.

hennes son var där och var ledsen och ville ha dit mig för att lunga honom.

men hade redan hunnit sticka när jag och kompisen kom dit.

men var ändå skoj att träffa henne och hennes gubbe.

berättade lite om hur det gick med s.j om jag ännu  hade blivit av med honom eller inte och om det gick framåt där som det också gör.

sen så bestämde vi oss för en kryssning till åbo som jag kände personligen att blir en aning för tight också eftersom vi sen åker den 19 oktober.

Av anonym anonym - 1 oktober 2018 23:15

   

bild 1         Bild 2


     


bild 4.       Bild 5. nu i dag 1/.10 okotober



Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards