Alla inlägg under oktober 2018

Av anonym anonym - 12 oktober 2018 23:25

sov jätte gott i natt.

och jag hade turen att jag kom med på detta pass 

Av anonym anonym - 11 oktober 2018 00:00

hade ont i ljumsken när jag väcktes som är ganska jobbig  måste verkligen lära mig att stretcha nu efter ett grupp pass helt ärligt.

man vill ju kunna gå normalt utan att det hackar till där.

men valde en spontan grej att boka in mig på kölistan till satshötorget ett zumba pass där med samma instruktör som i från förgårdarna på passet på Fridhemsplan som var en aning längre än detta pass.

bokade detta också för mitt lilla ❤️ Skull också var det eftersom jag måste börja vara mer hemma på kvällarna.

men rikriget skönt pass var det 45 minuter långt.

sen kom kompisen hit också som fick umgås med mitt ❤️ Och sen där på c.g över en stund också och sa hej.

 

 

Av anonym anonym - 10 oktober 2018 23:45

sov så skönt denna natt med tanke på att jag hade svårt att somna natten innan mellan måndag tisdag sov bara till och från sen runt halv fyra så kom sömnen.

så gjorde under denna natt med att få sovs.

i dag så blev det en lugn dag mer än förväntat så blev det en hemma dag också så fixade gymkläder som var torra i lådan och sen titta till på företags sidan över hur det såg ut där också.

hade en lite diskution med mammorna om angående kompisen /dejten  hur man ska förstå honom att efter 18:00 ska det vara lugnt här nu mitt lilla ❤️ Verkar ha lite av en jobbig fas också sover oroligt om nätterna kliar sig på benen vid rumpan och sen gråter.😕

så har det pågått nu 2-3 nätter nu.

och sen har jag kommit in någon fas angående min träning som jag ska måste lägga om så att jag kommer hinna med allt som jag måste få ordning på både som mig som mamma och privatperson .

hade samtal med mammsen på och. Åglt sov jag själv se. Är jag skulle gå till sats Alvik och olycklig han blev satt i inte sett honom så ledsen heltså det och ledsen man försöka boka dag tid och alla passen så att han kan känna min trygget igen och att jag också finns sär med.

 

 

 

Av anonym anonym - 8 oktober 2018 23:30

hade på natten ett anfall men tror my let det har med helgen att göra också så klart massa intryck och samtidigt upplevelser också så klart.

så hemma i dag efter lämna älsklingen på dagis   Också  sen hem drack en kopp kaffe tog och läste lite i boken också .

sen senare ringde syrran och fråga om jag ville komma över en stund också så klart.

så stannade där c:a en halv timme innna jag hämtade mitt lilla ❤️ Från förskolan och sen kom också kompisen/dejten till mig och mötte upp mig och mötte upp mig utan för porten eftersom hann han hit när vi ännu inte hade kommit hem.

så vi satt och lekte en stund med honom tills det var dags att ge sig till sats odenplan också .

men gick snabbt och smidigt också så klart  och nu förstår jag vad min 1 pt menade med att det är riktigt glassigt massa muskel knuttar också  också aldrig sett så mycket på ett gym som detta inom sats världen.

och vi skulle på zumba trodde vi hamnade på ett helt annat pass än man hade tänkt sig vi hamnade i stället på något som hette Cardio Energy  också tufft intensivt roligt fick riktigt beröm av instruktören t o m av detta när vi sa att vi hade hamna på fel pass men att det är sånt som händer.

sen sushi till middag också efter gymmet var gott.

och sen berättade dejten om kryssningen också .

Av anonym anonym - 7 oktober 2018 23:00

hade ganska svårt att somna när det var dags för att sova måste jag säga .

mycket minnen som kom igår och reaktion också var det som påverkade mig.

när jag väl somna så vaknade jag till att jag prata i sömnen pga detta.

och kompisen hörde av sig sa han var utan för bad  honom komma så åt vi frukost tillsammans innan vi drog till megaloppis i Solna sista dagen och sista dagen där.

gick dubbelt bättre för mig an kompisen.

sen bröt kontakten med bara skönt.

varför ha kontakt men som är sur och rena prrevlij skjuta skulden på mig mm.

så bröt konraken 

Av anonym anonym - 6 oktober 2018 22:00

kompisen eller dejten  ringde mig  eftersom jag bad honom detta också så klart.

vi ska i dag åka och sälja på megaloppiset i Solnahallen .

blir skoj och se vad eller vad får ihop denna gång med tanke på sista gången för c:a 7 år sen också.🙂

jag var den som hade med  mycket porslin mm.

och jag var den som fick mera in än kompisen/dejten typ 5- 10 kronor var detta och jag 99-120 .

dock är jag den som gör atrjag är glad har saker på bordet medan kompisen hade typ 5-8saker framme mindre än detta.

han ville GA en klädstång så han ville till Ikea jag trodde det var kungens kurva men det var Jakobsberg som det handla om ganska smärtsamt också var det många minnen som kom fram och sakna den efter fd sambon som dog i byggolyckan 19/11 2012 var detta också .

trodde sen kompisen skulle ta den kortaste vägen också  men då blev det hela söderhöjden som gjorde det ännu mer jobbigare också så många minnen och den här saknaden efter honom .

och sen till Barkarby inte nog med detta den resturang vi valde där satt inneboende han hade och sen hans son också som gjorde det verkligen jobbigt och man hade knappt nån mat aptit också.

Av anonym anonym - 5 oktober 2018 23:46

sov gott och slocknade snabbt också gjorde i dag orkade inte änns blogga klart Igår t o m.

så trött var jag inget att neka till precis eller.

fick sömn i allafall .

i dag efter att jag hade hade lämna. Ute på dagis så bestämde jag mig för attta mig upp till Fridhemsplan och skäma bort mig själv med att inverstwra i ett nytt linne till träningen också efter att ett positivt svar kom angåengde mitt och kompisens företag  som  u blev godkänt så dags för att vara beredd på att ta emot beställningar på tårtor och bakvwrkar 😊 svårt att farsartade fatta att man nu har tårtföretag.

ville knappt tro var sant när beskedet Kom i dag.

hittade 2 träningslinnen i Nike mingrön o ett mera persika hållet kanske.

och troddd jag skulle tuppa av efter gymmet och hemt slut så är ömm i kroppen bli vilo dagar blitoppwn 😂😂

Av anonym anonym - 4 oktober 2018 23:24

en dag som inte blev planerad på morgonen måste jag ta och säga i allafall inte morgonen-förmiddagen med andra ord.

för bad mammsen mig att stanna hemma eftersom snickaren skulle komma över i dag och som gjorde arr jag glömde att säga till om att jag skulle till psykologen.

så började på boken omgivning av dåliga chefer.

Som jag började rolig också.

och man skrattar mycket också i denna bok

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards