Direktlänk till inlägg 6 december 2018

Sthlm dag 79. Smått förkyld tror jag håller på o bli kör!

Av anonym anonym - 6 december 2018 23:41

blev inte väckt i morse alls vaknade ungefär 10 minuter innan man skulle gå till förskolan också.

såg att jag hade fått meddelande av den här som jag nu har snackat med i c:a en vecka nu kanske lite mera än detta  t o m.

man blir ju alltid så glad över att prata med honom också så klart.

men när jag vaknade i morse så då hade jag snuva och kände mig en aning förkyld känner av i halsen att jag har något på gång också.

så druckit lite varmt underdagen också har jag.

sen hörde kompisen f.e av sig och undra hur läget var också  efter en jobbig kväll  igår när man kom hem angående  det ena till det andra  går ej in på detalj eftersom det är en familje sak också så klart så .

men gräsliga saker som  jag fick höra.

 

berättade För f.en och bestäma att f.e kommer va och bra Med varannan och i stället 2 timmar så en timme nu i stället.

annars så pratade jag med a i kväll och gjorde upp att vi skulle ses på onsdag nästa vecka antingen på en fika eller en lunch vi får se men hade ett trevligt samtal i allafall som man alltid har med honom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards