Direktlänk till inlägg 30 december 2018

Tenneriffa dag 15. Utflykt till gran canaria o staden agaete

Av anonym anonym - 30 december 2018 21:15

mammsen och ❤️ Skulle till loro Parque i dag och kolla runt .

jag och kompisen hade ju boka båt biljetter till gran canaria igår men det blev att  vi bestämde oss för nästa färja dit eftersom vi hade hyrbilen också.

så till slut kom vi i väg tog en stund men men det funka i allafall och snabb bil väg till huvudstaden santa Cruz också .

snurrade runt ett tag tills man hittade parkeringsplats också så klart .

och sen till hamnen för att boka båtbiljetter till gran canaria också .

men då gick inte för äns nästa färja föräns runt 14:00 så blev lite putt med tanke på att man ville vara hemma i god tid också så klart.

men passade på att äta mellanmål och sen så småningom öppnade dom luckan för att boka båtbiljetter .

och hon i luckan var ganska otydlig så vi kom med på sista färjan på hemvägen som gick 20:00 alltså då skulle man vara på gran canaria i 4-5 timmar då.

men  vi kom i väg i allafall med snabb båten över och till en liten Stad aldrig hörtalas om överhuvudtaget alls.

och fick man feeling av Italien Grekland  fugenhirola (Spanien)  franska rivieran en sån kombo Var det då.jätte vacker liten stad med vita och blåa hus .

vi hade räkna med LAS Palmas men var hit som i hamnade i stället.

käkade middag där också gjorde vi och bestämde oss för att ta färjan över som då skulle gå vid 19:00 men för att ta reda på lite mera så tog vi o gick in till infon också fråga men fanns bara till 20:00 alla tittade på biljetten och visade klocktiden så jag blev väldigt arg med tanke på att jag ville ändå snabbt hem.

till mitt lilla ❤️ Också så klart.

men kom tillbaka till slut i allafall  som tur var också  så klart.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards