Alla inlägg den 4 september 2018

Av anonym anonym - 4 september 2018 09:37

Hade svårt att sova i natt hade först ,för varmt så fick ta och sova med trosor o bar över kropp.
Till slut så somnade jag i allafall tur var väcktes runt halv åtta , åtta tiden.
Älsklingen bråkig som vanligt på eller smått grinig.
När jag skulle börja så skulle självklart mamma vara först på det hon tål inte att andra har också att packa saker eller det sista.
Så nu sitter man och rulla tummar.

1. Packa det sista i kabinväskan
2. Lägga det sista i plastpåse som ska var kvar i bilen.

3. Sminka mig som tar c:a en kvart.

4. Äta något smått för att ej va för hungrig
Än att vräka i sig mat.

Är det inte tomten som måste hota och behandla andra som idioter så är det andra.

Säger inget annat än suck just nu sen fara i väg till båten.

Hinner jag inte skriva mer i dag gör jag det
I morgon men ska försöka.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards