Alla inlägg den 28 september 2018

Av anonym anonym - 28 september 2018 23:45

    här är då resultet

före.        Efter plus Mera utrymme blev detta också så det är bra.

Av anonym anonym - 28 september 2018 23:30

vi fick i dag rörmockare hit eftersom det var. Ägor strul vid rören vid diskmaskinen.

så mitt lilla ❤️ Hade bråttom till dagiset i dag också.

i dag hade jag tänkt gymmet men kände att jag ändra mig med tanke på situationen hemma så ska verkligen nu bara änga mig åt mitt lilla ❤️ Helt ärligt och sen träffa f bara på gymmet på det sättet .

men i dag var mina planer så här en promenad och sen städning också så en rejäl dammsugning med att flytta på möblerna också  och en liten om mublering också blev det 😊  nått jag har tänkt på länge men aldrig eller haft energi till att ordna men i dag hade jag .

så tog en promenad först innan jag började med det hela också.

ingen lång promenad men c:a en halv timme gissar jag att det blev också .

men kändes skönt att man kom igång med detta nu eller fas 1 sen får jag se vilket steg 2 blir men kände att jag vill ha lite om möblering i mitt kryp in bestämde mig för att fråga f med om han vill hjälpa mig att torka ytor 1 gång i veckan så man har  det gjort också men själva dammsugningen kan jag ordna själv.

men just ytorna .

inte så  intresserad av att olika människor en gång i veckan som man knappt känner alls plus att jag har min socialfobi sim jag ska se till att få bättre också och känns då bättre med sån man vet vem det är .

sen kom ett sms av honom där han har vart i väg till stadsarkivet o börja rota i mina dommar angående s.j och hur det kommer sig egentligen att jag har förvaltare som jag egentligen inte borde behöva ha kan  bara säga så här ohoj vilken dålig lögn dom har hitta på om mig  aTT det ör förvaltare jag hade gått med på från början som jag inte änns hade alls det jag hade gått med på var bra godman och inte förvaltare  så något har ändrats bakom min Rygg.

det är vad jag vet just nu kommer mer sen mer info änn detta.

lovade er en enskild kategori om detta fall.

hämtade sen mitt ❤️ På dagis och sen där så kom mitt lillen tjej kompis hit ungefär hit 2 timmar men mitt ❤️ Glad.

men sen trött var han men vart hemma hela dagen också skippade gymmet för mitt ❤️ I stället som det nu också för hans skull 😊 och nu kommer det kommer vara så nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards