Alla inlägg den 19 september 2018

Av anonym anonym - 19 september 2018 23:48

sov gott i natt men lite snuvig 😕.

dagens planer dammsuga sen skulle lägga undan en papperskorg med en kokbok en cykelbyxorna .

köparn var hit runt 14:20  och hämtade sitt.

 En det gick snabbt och smidigt också så klart tur var också man var tillfälligt i köket då också som sagt.

 Höll på och koka potatis till min lilla älskling också som när köparen kom till våran port då.

på efter middagen kom dejten hit en sväng eftersom vi skulle på sats Alvik också.

så kom farmorn och hälsa på mitt lilla.❤️❤️

kom i väg sen på zumban tog våran promenaden till gymmet började min näsa att strua och snörvla som då försvann och sen på kvällen då var det verkligen jobbigt den var på kvällen som en rinnande kran ungefär .😕😳😍 så näshanduks behov sen.

Sen prata lite med  sonens gudmor som jag ska träffa i morgon imb

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards