Alla inlägg den 5 september 2018

Av anonym anonym - 5 september 2018 23:45

sov så gott natt och vaknade tidigt också.🙂

första dagen angående förskolan med lilla älsklingen och  så visade det sig att han ska få börja i den gruppen så samma avdelning och som kändes väldigt skönt för mig också när detta besked kom då lättade det i mitt mamma ❤️.

sen och packade gymmväsksb bjbc.

gymmet gick bra var en aning om lite träning efter detta.

och sen senare kvällen bestämde sig dejt att häng med  .

så det skoj också 🙂 men blir kiva att träffa honom vårat lilla time efter detta som inträffade sför 3-4 veckor sen Angående vårat missförstånd som då hade.

men nu ska det bli ändring på precis allt .

 

1. lära mig själv om ekonomi

både min egna och sen till företaget 

 

2. Vill lära mig göra saler också

utan behöva någon vakt med sig som jag inte vill ha.

 

4. Att få sköta mig själv inom jag känner iakttagen på något vis.

 

5. Och sen pyssla om fötewtaget med det som behövd och som fixas tur är bara små saker

 

Som ännu behövs.

och lite som kan vänta också bara att det är uppskrivet huvudsaken detå

För det att allt ska funka. 🙂🙂

Av anonym anonym - 5 september 2018 23:38

en bra dag blev det i dag måste nog söga trots att man var trött och väldigt seg och trots att jag var den ända av oss 3 som sov riktigt gott också till och med.

men blev att packa ut allt från bilen gjorde det via fönstret också.

gick dubbelt snabbare än att springa fram pt och tillbaka som man har fått göra typ varje gång också så klart.

sen efter det så tog vi oss en promenad trodde det ännu fanns vatten i fredhällsparken  som det dock inte gjorde så gick och käka glass på norrmälarstrand och sen hem.

sen hörde dejten av sig också frågade om jag hade fått papperna angående fjanten s.j som hag ska bli kvitt nu haha .

( ska börja skriva nu IM detta projekt som sagt.)

 

men själva båtresan gick bra och hade trevligt också så klart showerna var bra även om jag tyckte att midnightshow var bäst.

 

dock vet jag ej ännu showerna till Helsingfors Är det visar sig som sagt bara något som jag kan tala om nästa helg i stället.

annars vart och handla tyvärr glömde jag osten som jag fick på beställning.

 

sen nu på kvällen så packade upp allting ska nog sen göra lite justeringar också i mmorgon för alla tårt tillbehör/ baknings tillbehör  bland annat så min hylla sen ser så hemsk ut eller.

 

sen ska jag börja med bucket mist också  och som jag nu verkligen ta på allvar man ska bu ändra sitt liv tack och hej till det tidigare så är det bara .

av det som jag berättade igår om tyvärr så fanns det igen nytt på romelar så det får jag hålla utkik om på också och ska göra en bucket list så attt jag kan kombinera allt också ,

 


Av anonym anonym - 5 september 2018 09:33

Sovit gott hade en trevlig kväll igår och rolig .
Maten jag åt kanske dock inte var en höjdare som man hade hoppas.
Grand opening showen var nu mera för barn tyckte jag men bra.
Och midnightshow var super bra :-).
Lägger senare bilder på det jag köpte igår
Och nu på morgonen.
En krokodil till min lilla älskling också som blev super glad efter sitt tjat om den i 3 dagar
Nu också. :-)

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards