Direktlänk till inlägg 12 mars 2023

Fint väder

Av anonym anonym - 12 mars 2023 23:06

I dag var det riktigt fint väder gjorde ett till försök med minis amgående knattedansen men denna gång väntade jag utan för i stället .
Vilket gjorde att sambon ville komma in medan jag ville inte och följde reglerna som dom har också.
Så då blev han sur i stället skulle bli bevisken som att det inte räcker att jag är på honom.
Så ringde mamma och berättade för henne och som sa som sa som alla andra hur barnslig han är och tycker attt han är går före sitt barn som han tyvärr har svårt att erkänna.
Men efter detta gick vi ner till stan och strosa omkring stora sonen skulle åka skridskor men tagit bort isen hade dom i kungsan.
Så var vi till ikea i stan för att jag ville se på barngalgar som inte fanns vuxen galgar går bra men inte barn.
Annars inte vart mer börja snegla på en ny iPhone men antingen 13 eller 14 får se vilken efter att kolla lite mer på att jämföra funktionerna.
Men färgern blir guld som vanligt och ett likadant mobilskal som på den jag har nu.

Dagens steg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards