Alla inlägg den 15 april 2023

Av anonym anonym - 15 april 2023 23:56

Hade en lite bravad här ute på gatan i natt som sluta med att polisen fick komma.
Men annars sov jag som en stock i natt och var grymt trött i morse.
Min stora älskling väckte mig och ville att jag skulle komma upp .
Och han fick äta frukost med oss men dock gillar inte sambons beetende mot min stora son amatör på barn det är han tyvärr bara skyller i från sig etc etc skriver nu mera precis upp allting som har med elakheten att göra datum och månad.
Men underbart väder i dag här och vart ute på gården i dag med barnen också innan förvaltaren kom hit på möte också och gjorde upp lite saker mm .
Och på eftermiddagen så då blev det att ta en promenad till hornsberg och sitta i solen en stund också.
Sen har nacken kliat som bara den oclså .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards