Alla inlägg den 6 april 2023

Av anonym anonym - 6 april 2023 23:10

Vaknade helt groggy sonen var klädd för att vi skulle förs honom till skolan valde tunnelbanan i stället.
Så tog jag också en promenad hem i stället i friska luften utan konstiga steg som jag allt hade o går efter att rulltrappan stog stilla men konstigheter nu.
Sen efter detta lämnade jag & sambon minis tillsammans .
Jag hem och sambon till försäkringskassan för ärenden .
Och pappren angående med borgar skap och sen få hans finska personer också .
Bara för pappren var borta så då fick jag skit för detta som kränkte mig kändes detta som också.
Jag är väldigt nogrann med alla papper som har med minis att göra också har rintigt en mapp för detta till och med också jämför med gubben som sagt.
Hämtade sen stor trollet på förskolan också som förvånande mog att han satt i en spanske lektion.
Precis som jah vill lära mig spanska också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards