Alla inlägg den 4 april 2023

Av anonym anonym - 4 april 2023 23:03

Kände mig i morse helt utsliten måste jag allt erkänna att jag gjorde.
Lämnade min stora på skolan slutade med att vi åkte tunnelbana dit eftersom man blev för senad.
Men promenade jag hem fick lite morgon motion och sen lämnad minis på förskolan och ha ett utvecklingssamtal också blev det i dag.
Tog och gick hem emellan för att henne jag skulle prata kom in loss och sen var det påsklunch som dom hade mm.
Och sjöng lite också när jag kom stog lite i gömman för att minis inte skulle se mig.
Sambon hade ett samtal angående den här som betala med falska pengar en produkt sp sambon tänkte visa meddelanden från polisen l

Köpte går 2. 4 april och köpte 3.4 april den andra men i rosa och denna gul

Fixade lite påsk dekoration här hemma i dag.

Varför jag mörklagt detta är för respekt mot företaget och sen att jag inte vill lägga ut reklamen som inte är ok och som otillåten så färg lägger märkt detta i stället .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards