Alla inlägg den 22 april 2023

Av anonym anonym - 22 april 2023 23:34

Jag sov gott i natt och svår väckt som jag förstog tyvärr minis lite snuva och i dag nyst till och från .
Gubben kände sig hängig också som sagt.
Underbart väder i dag upp till 19 grader var det också .
Men kände att jag hade för varma kläder på mig hade inte räknat med sån värme precis men men .
Köpte 2 par till cykel byxor på hm i dag i beige färg.
Hemma sen så blev det tjafs mellan större sonen och sambon vilket gjorde att jag valde att jag kommer fort som fan ta mig till Finland med minis plus att det bara skulle vara bra att vi är på olika håll också ett par dagar också så klart .
Men aldrig sett sambon så här barnslig av sig nån gång som nu med att tro att hela världen går under i allafall måste jag säga .

Åt en grekisk sallad till lunch i dag också när vi var ute på vift.

Här är min nya klänning bytte till en storlek större också uppe vid brösten som jag kommer får justera till lite så man inte skyltar med dom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards